עומר רותם מונה לסמנכ"ל הכספים של קרדיטפלייס

קרדיטפלייס, פלטפורמת ההשקעות שמבטיחה להביא לעולם את מהפכת ה"שוטף פלוס אפס", הודיעה הבוקר על מינויו של עומר רותם לסמנכ"ל כספים בחברה. מאז הקמת הפלטפורמה קוצרו באמצעותה כ-85 אלף ימי אשראי

עומר רותם. צילום: יח"צ

חברת הפינטק קרדיטפלייס מדווחת הבוקר על מינויו של רותם כהן לסמנכ"ל הכספים בחברה. רותם כיהן בעבר כאנליסט בפירמת הייעוץ של 'BDO' וכמנהל הנפקות בחברת החיתום 'פועלים IBI'. קרדיטפלייס היא פלטפורמת השקעות שמאפשרת למשקיעים לרכוש חשבוניות הממתינות לתשלום (שוטף פלוס) המופקות על ידי ספקים של חברות גדולות ויציבות, חברות ממשלתיות ומשרדי ממשלה. באמצעות הזירה המקוונת יכולים המשקיעים לקבל תשואה מובטחת מראש בשיעור של 4.5%-7.5% לשנה בהשקעה לטווח קצר, לרוב בין 30 ל-90 יום.

לדוגמא, ספק שהוציא חשבונית לרשות מקומית כאשר תנאי התשלום הם שוטף פלוס 60 יום, יכול לפנות לפלטפורמה ו"למכור" את החשבונית תמורת סכום נמוך יותר במזומן המגלם את הריבית אותה הוא מוכן לשלם תמורת התשלום המוקדם.

עד כה בוצעו בזירת קרדיטפלייס כ-1,200 עסקאות בהיקף של כ-65 מיליון שקלים וקוצרו כ-85 אלף ימי אשראי במשק עבור בתי עסק שהפיקו חשבוניות לתאגידים ממשלתיים, ציבוריים ופרטיים גדולים דוגמת קרן קיימת לישראל, חברת החשמל, דואר ישראל, פרטנר, סנו ואקרשטיין.

רותם, סמנכ"ל הכספים החדש של קרדיטפלייס, החל את דרכו ככלכלן בחברת טבע, ובהמשך שימש כאנליסט בפירמת הייעוץ של משרד רואי החשבון BDO. בתפקידו האחרון שימש כמנהל הנפקות בחברת החיתום פועלים IBI, שם היה שותף לגיוסי חוב והון בהיקף של מיליארדי שקלים.

ירון סבאן, מנכ"ל קרדיטפלייס, אמר: "עומר רותם מביא עמו לחברת קרדיטפלייס היכרות מעמיקה עם המשק הישראלי וניסיון מגוון במימון ובאנליזה של חברות מכלל המגזרים במשק, כמו גם בבנייה של מודלים כלכליים מתקדמים. הניסיון העשיר של עומר יסייע לחברת קרדיטפלייס לממש את חזונה ולהמשיך לקצר את ימי האשראי במשק הישראלי ולהנגיש את 'מהפכת השוטף אפס' לקהלים חדשים".

כתיבת תגובה