חברה ישראלית המציאה את הגלגל וגייסה 10 מיליון דולר

חברת Softwheel שהמציאה מערכת לשיכוך זעזועים ייחודית המשולבת בתוך הגלגל, סיימה גיוס הון שלישי • מי שהוביל את הגיוס היה בית ההשקעות 'אקסלנס' והמטרה היא… אופניים

צילום: יח"צ

לפני כחצי שנה דיווחנו לכם על חברת SoftWheel  הישראלית שהוקמה ב-2011 למניינם ומפתחת טכנולוגיה מהפכנית של שילוב בולמי זעזועים בתוך גלגלים המיועדת בעיקר לכיסאות גלגלים לנכים. כעת החברה החליטה לצאת לגיוס הון נוסף, שלישי במספר, כדי להרחיב את תחום העיסוק שלה לגלגלים של כלים נוספים.

"אנו שמחים לבשר על השלמת הגיוס הנוכחי, שהסתיים עם כ-10 מיליון דולרים, אשר הובל בידי גוף מוסדי ישראלי כחלק מאסטרטגית הגיוס והגדלה של SoftWheel. בתקופה האחרונה החברה חתמה על חוזי הפצה ושיתופי פעולה אסטרטגים הן בתחום כסאות הגלגלים והן בתחום האופנים וממשיכה לגדול ולהתפתח בעולם", אמר מנכ"ל החברה דניאל בראל.

לדבריו, "אמון המשקיעים החדשים והקיימים בחברה מהווה רוח גבית נפלאה להמשך הגדילה שלנו כחברה וכמוקד ידע בינלאומי בתחום התחבורה. אנחנו מכינים את הקרקע לכניסה לתחום הרכב יחד עם מובילי שוק בן-לאומיים. הטכנולוגיה הייחודית של SoftWheel מציעה יכולות שעד כה היו בגדר הבלתי אפשרי בתחום הרכב, עם חיסכון משמעותי באנרגיה, שיפור הבטיחות והיציבות וכמובן ונוחות. אנו בטוחים ביכולתנו לייצר שינוי מהותי ועמוק בעולם הרכב בעתיד".

מרכזה של החברה נמצא במתחם רמת החייל בתל-אביב, והיא מחזיקה ב-300 סניפי הפצה ביותר מ-50 מדינות. טכנולוגיית הבלימה הנמצאת בתוך הגלגל הינה אדפטיבית וסימטרית ופועלת רק כאשר כיסא הגלגלים או האופניים שבגלגליו היא מותקנת, נתקל במכשול.

כתיבת תגובה