עיבוד מהיר בשידור חי. הושק מעבד וידיאו חדש ומהיר למובייל

חברת הטכנולוגיה ARM השיקה שני מוצרים חדשים לענף המובייל: יחידת עיבוד וידיאו שמאפשרת זרימה מהירה וחלקה לשידורים חיים וכוללת קידוד 9VP ויחידת עיבוד גרפיקה שמעניקה תפוקה כפולה מהמעבדים הקיימים בשוק

יחידת עיבוד וידיאו. אילוסטרציה: Ionia | שטארסטוק

'ARM' שמפתחת פתרונות קניין רוחני טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, השיקה שני מוצרים חדשים שתוכננו להתמודד עם הדרישות של דור ה-Z המחפש אחר תכנים ויזואליים עוטפים ואינטראקטיביים יותר, הזמינים על התקנים ניידים.

שני המוצרים החדשים הם Mali-V61 יחידת עיבוד וידאו שמציעה ביצועי וידאו מלאי חיים בזמן אמת, עם נצילות וסקלאביליות מרשימות במיוחד, ו-Mali-G51, יחידת עיבוד גרפיקה בעלת ניצול שטח ונצילות אנרגיה הטובים ביותר שהצליחה ARM להציע עד היום.

ה-Mali-V61 מספק את הזרמת נתונים ה"חיים" (בשידור חי) היעילה ביותר עבור יישומי וידאו בזמן אמת דוגמת פייסבוק לייב ופריסקופ. הביצועים הטובים שמספק ה-Mali-V61 מתאפשרים תודות לחיסכון של 50% בקצב הביטים בהשוואה למקודדים/מפענחים מהדורות הקודמים, מה שמאפשר העברה יעילה יותר של תכנים באיכות גבוהה.

בנוסף, מאפשר ה-Mali-V61 הרחבה מ-1080p60 על ליבה אחת, ל-4K120 על ריבוי ליבות, מה שמספק הזרמת נתונים באיכות גבוהה על כל התקן נייד, מהתקנים מתקדמים במיוחד ועד להתקני מיינסטרים ברמת הכניסה. ביחידת העיבוד הוכלל גם קידוד VP9 שמאפשר לאקו-סיסטם לאשר ולהבטיח מראש סיליקון והתקנים. קידוד ה-VP9 צפוי להפוך בקרוב לדרישה רווחת בקרב יישומי אנדרואיד וגוגל.

ה-Mali-G51 מאפשר תכונות מתקדמות על VR והתקני מיינסטרים. מעבד הגרפיקה החדש מבוסס על ארכיטקטורת ה-Bifrost החדשה של ARM, שעודכנה וכוללת כעת גם יחידת מיפוי מרקם מחודשת עם תפוקה כפולה, ולפיכך הוא מאפשר את השימושים הללו תוך שהוא מביא גרפיקה מתקדמת במיוחד להתקנים ניידים מהמיינסטרים והכי חשוב, במהירות ובצורה חלקה.

כתיבת תגובה