התפטרות סגנית מנהל רמ"י התרחשה על רקע חשד לשחיתות

כמתחייב בכללי הפרוטוקול הלא רשמי: ממלא מקום מנהל הרשות, עדיאל שמרון, קבל את הודעתה של סגניתו הגב ליאורה טושינסקי והביע "צער על החלטתה"

רשות מקרקעי ישראל. אילוסטרציה: פלאש 90

סגנית מנהל רשות מקרקעי ישראל, גב' ליאורה טושינסקי, הודיעה למ"מ מנהל הרשות, עדיאל שמרון על רצונה לפרוש מתפקידה בחודשים הקרובים. שמרון, קבל את הודעתה של סגניתו והביע צער על החלטתה. עדיאל שמרון הודה לגב' טושינסקי על פעילותה ליישום הרפורמה וקידום הרשות, ואיחל לה הצלחה.

יצויין, כי הפרישה לא בא בחלל ריק ועל פי מסמכים שנחשפו לאחרונה ב-TheMarker עולה כי טושינסקי, מקורבתו של מי שכיהן באותה העת כמנהל המינהל, בנצי ליברמן, החזיקה בנוסח טיוטת המכרז לתפקיד סגן מנהל מינהל מקרקעי ישראל במכרז שפורסם בדצמבר 2011, והעבירה אותו, עם אינספור תיקונים, מחיקות, תוספות והערות בגוף המסמך, לידי גורמים במנהלת תנופה — מקום עבודתה הקודם, שגם בו שימשה סגניתו של ליברמן.

משם מצאה הגרסה המתוקנת של טושינסקי את דרכה לידי מי שהיו אמונים על פרסום הנוסח הסופי של המכרז, שכן כמעט כל תיקוניה והערותיה פורסמו במלואם, מלה במלה, בנוסח הסופי. בין היתר הוסיפה טושינסקי מאפיינים רבים לתיאור התפקיד, כגון "אחראי לשיפור וייעול תהליכי העבודה", ו"אחראי להטמעת עקרונות ניהול ערכיים ומקצועיים בקרב מנהלים ועובדים".

בנוסף לשינויים שערכה בתיאור התפקיד, כתבה טושינסקי גם את דרישות התפקיד, כלומר שכתבה אותן באופן שיתאים לכישוריה ולניסיונה המקצועי.

כתיבת תגובה