עצורים בעיריית בית שמש בעקבות חשד לשחיתות; בכירים בעירייה: ההר יוליד עכבר

הבוקר נעצרו בבית שמש 10 חשודים לחקירה באזהרה, כשאחד מהם בכיר במחלקת הנדסה בחשד לשוחד והפרת אמונים

עיריית בית שמש . צילום : יונתן סינדל / פלאש 90

במסגרת הלחימה הסדורה של משטרת ישראל נגד עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית ומעיבות על ניהול שגרת חיים תקינה לאזרחים נורמטיביים, ונוכח ראיות אשר העלו חשדות לכאורה לביצוע עבירות נוספות, פתחו הבוקר (א) היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 ורשות המיסים בחקירה משותפת גלויה, בתום תקופה ארוכה במהלכה התבצעה פעילות סמויה.

בשעות האחרונות נעצרו 10 חשודים לחקירה באזהרה, כשאחד מהם בכיר במחלקת הנדסה, ועוכב חשוד נוסף בחשד למעורבות בעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס וכן עבירות נוספות. בין העצורים עובדי ציבור בכירים ברשות מקומית.

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף פעולה מלא עם חקירות מס הכנסה ירושלים ברשות המיסים ובליווי פרקליטות מחוז ירושלים ומתמקדת בתופעת השחיתות הציבורית.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, קיבלו לכאורה במסגרת תפקידם טובות הנאה שוות כסף בתמורה לקידום תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

גורמים בבית שמש טוענים כי מדובר בעלילה חסרת שחר של אנשים צרי עין ובסופו של ההליך יתברר כי ההר הוליד עכבר. אותם גורמים מציינים, כי המעצר המתוקשר יגרום כעת לשיתוק בוועדה המקומית, בדיוק כמו שקרה בערים אחרות שבוצעו מעצרים דומים, ומי שינזק מכך יהיה הציבור החרדי שבית שמש זו העיר היחידה שבונים עבורו דירות וכעת גם זה עלול להיעצר.

 

כתיבת תגובה