עריית בני ברק תציב מצלמות ב"רבי עקיבא" הסוחרים חוששים מירידה בהכנסות

בעוד מספר חודשים תציב עיריית בני ברק מצלמות לאורך רחוב רבי עקיבא במטרה להתריע בעלי רכבים שלא להחנות "לדקה" בצידי הכביש, אבל בעלי העסקים חוששים שיאבדו עשרות אחוזים מההכנסות. פרסום ראשון.

רחוב רבי עקיבא, בני ברק. צילום: פלאש 90

אחרי שעיריית בני ברק רישתה במצלמות את כל רחוב השומר לצורך פיקוח ומתן דוחו"ת להפרעה לתנועה, היא עומדת לעשות זאת בחודשים הקרובים גם על חלק מרחוב רבי עקיבא, וזאת במטרה למנוע את התופעה של רכבים שחונים בצידי הכביש "רק לדקה" ובכך גורמים לעומסי תנועה כבדים על הצירים המרכזיים בעיר.

המצלמות ברחוב השומר החלו לפעול בחודשים האחרונים ומאז הצליחה עיריית בני ברק להעשיר את הקופה הציבורית ללא שום מאמץ. כל רכב שחונה לאורך הציר באדום-לבן יותר משתי דקות, מצולם באופן אוטומטי ונשלח אליו דו"ח של 250 שקל לבית, כאשר לא ניתן לערער על הדוח.

המצלמות אכן עשו את שלהם, עומסי התנועה על הציר אכן פחתו, אולם מצד שני, בעלי עסקים על רחוב השומר מדווחים על ירידה של עד 50% (!) בהכנסות, בעקבות כך שאנשים הפסיקו לעצור בצד ולקנות.

כעת חוששים בעלי העסקים ברחוב רבי עקיבא מההשלכות הצפויות כתוצאה מהצבת המצלמות כשצפויה להם ירידה משמעותית בפריון החודשי.

בעלי העסקים טוענים כי במקום מצלמות, על העירייה להעמיד פקחים לארוך הציר שיתריעו בפני הנהגים וכי נהג שלא יקשיב להם יקבל דוח במקום, אבל המצלמות הן אסון כלכלי לסוחרים הבני ברקים שרק רוצים להרוויח את לחמם ביושר.

תגובה אחת ל: "עריית בני ברק תציב מצלמות ב"רבי עקיבא" הסוחרים חוששים מירידה בהכנסות"

  1. צריך לעשות מבצע לילדי בני ברק שיתלו גרביים על המצלמות או יצלפו עם רוגטקות כל מיני פירות עם צבע על עדשת המצלמות

כתיבת תגובה