פנגו חושפת היכן נמצאים האזורים הכי מבוקשים לחנייה בבירה

עכשיו זה מוכח. המרכז הרפואי הדסה, שוק מחנה יהודה והכותל המערבי הם האזורים שבהם חיפשו הכי הרבה נהגים חנייה בעיר ירושלים באמצעות "צייד החניה" של פנגו. בקרוב יוקם חניון בן מאות מקומות סמוך לשוק

מגרש חנייה בירושלים. צילום: נתי שוחט | פלאש 90

המרכז הרפואי הדסה הוא האזור המבוקש ביותר לחניה בירושלים, כך עולה מנתונים רשמיים של חברת פנגו שנאספו באמצעות הנהגים המשתמשים בפיצ'ר "צייד החנייה".

שוק מחנה יהודה ושדרות ממילא הם מתחמי הקניות אליהם תושבי אזור ירושלים הכי אוהבים להגיע ולערוך בהם את הקניות והם הבאים בתור בקרב האזורים בהם נרשמו הכי הרבה חיפושי חנייה. לאחרונה דווח כי בכניסה הצפונית לשוק מחנה יהודה יוקם חניון חדש שיכיל 350 מקומות חנייה נוספים. העובדה כי שוק מחנה יהודה מופיע כאחד מהאזורים המבוקשים לחנייה רק מוכיחה את הצורך בפתרונות חנייה באזור.

הרחובות רות והלל זוכים להיכלל כראשונים בחיפושים מבין הרחובות בהם החנייה מבוקשת מאד. הרחובות כנפי נשרים, אגריפס וקינג ג'ורג' הם הבאים בתור ברשימת הרחובות בהם חיפשו הכי הרבה נהגים חנייה. מרכז הקניות החרדי, סנטר 1 בכניסה לעיר ירושלים אף הוא נחשב אחד האזורים המבוקשים ביותר לחנייה.

עד סוף החודש צפויה עיריית ירושלים לסיים את הסרת המדחנים משטחה. עירייה נוספת שגם סיימה עם המהלך בחודשיים האחרונים היא בני ברק. בפנגו מדווחים כי ההסברה והעלאת המודעות בנושא הסרת המדחנים מהערים ירושלים ובני ברק הביאו לעלייה של 14% בשימוש בפנגו.

צייד החנייה של פנגו הוא פיצ'ר טכנולוגי שהושק לפני כשנה וצבר מאות אלפי שימושים. הצייד מנווט את הנהגים אל מקום חנייה פנוי בקרבת יעד הנסיעה ומציג בפניהם את האלטרנטיבות הנוחות והמשתלמות ביותר למציאת חנייה. לאחר מציאת חנייה בכחול-לבן יכול הנהג לשלם באמצעות פנגו בצורה מהירה ונוחה.

השירות של פנגו ניתן גם לבעלי ניידים כשרים שיכולים להצטרף לפנגו ולהפעיל חנייה באמצעות שיחת טלפון בחיוג ל-4500*. במכשירים חכמים מסוננים וכשרים ניתן להוריד את האפליקציה הכשרה של פנגו. האפליקציה פעילה בכל המכשירים המוגנים ובהם בחברות נתיב, הדרן, עסקן, רימון, אתרוג ועוד.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

תגובה אחת ל: "פנגו חושפת היכן נמצאים האזורים הכי מבוקשים לחנייה בבירה"

  1. גאולה
    לא הבי מבוקש?

כתיבת תגובה