פרסום ראשון: לאן נעלם אתר המוזיקה החרדית 'קולות'?

כל כך הרבה זמרים חרדיים הואשמו שבגינם ירד אתר הנישה מהרשת, אך הסיבה להיעלמותו של אתר המוזיקה החרדית, פרוזאית בהרבה. תביעה על סך 50 אלף שקל הביאה את בעליו להחלטה כי אין לו עוד זכות קיום

האתר הושבת. צילום מסך

חובבי המוזיקה החרדית, שרבים מהם נמנים, או לפחות נמנו על גולשי אתר הנישה החרדי 'קולות', הופתעו לגלות בשבועות האחרונים כי לראשונה מזה שנים, האתר אינו פעיל ולמעשה, למרות הודעה לאקונית על חזרה לפעילות בקרוב, הוא מושבת לחלוטין. סימני השאלה בסצנת המוזיקה החרדית רק גוברים מיום ליום וחרושת השמועות עושה שמות בקהילת אנשי המקצוע בתחום.

בין היתר נפוצו שמועות לפיהן מי שאחראים להשבתת האתר הם אמנים שונים בסצנת המוזיקה החרדית. ל'ביזנעס' נודע כי מי שאחראי להשבתת האתר, שהכריז למעשה ב"הכרזה שבשתיקה" על פשיטת רגל, היא ענקית הצילום 'פלאש 90' שבחרה לתבוע את האתר בגין שימוש בתוכן המוגן בזכויות יוצרים – על תמונה שפורסמה בו בשנת 2014.

מהמידע שהגיע ל'ביזנעס' עולה כי מנהלי האתר החליטו על מהלך פשיטת הרגל בעקבות סכום התביעה העומד על 50 אלף שקלים. סכום אסטרונומי ביחס לאתר שכמעט לא ייצר רווחים וכל קיומו הושתת על קידום אמנים במחיר נמוך מעלויות התחזוקה השוטפות. 'ביזנעס' פנה למנהלי האתר על-מנת לקבל את תגובתם לידיעה, אך אלה העדיפו שלא להגיב.

כתיבת תגובה