ציר עוקף שוקת: הקלה נוספת בעומסי התנועה בדרום

קטע דרך חדש של כביש 6 נחנך הבוקר לדרום. הוא יקצר את זמני הנסיעה של הנהגים הנוסעים לשכונותיה המזרחיות של באר שבע ועומר ויקל באופן משמעותי על עומסי התנועה בצומת שוקת. הנסיעה – ללא תשלום

כביש 1 | יוסי זמיר, פלאש 90

בשורה טובה לנהגים: מקטע חדש בכביש 6 נפתח היום לתנועה, בין כביש 31 לכביש 60, לכיוון דרום. בשבועות הקרובים ייפתח לתנועה הכביש המקביל, לנוסעים צפונה. בכך יושלם השלב הראשון של כביש 6 דרום, שיאפשר נסיעה רצופה עד לעין תות שבצפון, לאורך 175 קילומטרים, ללא רמזור.

הכביש החדש יחסוך מהנהגים הנוסעים דרומה, לכיוון באר שבע ועומר את הצורך לעבור דרך צומת שוקת וימנע מהם את העמידה בפקקים. הוא גם יקל באופן משמעותי על עומסי התנועה בצומת שוקת. הנסיעה בקטע זה, כמו בשאר הקטעים של כביש 6 דרום, תהיה ללא תשלום.

שר התחבורה ישראל כץ אמר כי משרד התחבורה וחברת 'חוצה ישראל' ממשיכים לקדם את סלילתו של כביש 6 דרומה, משוקת לנבטים, באורך של 13 קילומטרים. בקטע הדרומי של כביש 6  הושקעו עד כה יותר ממיליארד שקלים.

"הארכת כביש 6 דרומה מבוצעת במסגרת תכנית נתיבי ישראל שנועדה לחבר את הנגב והגליל למרכז הארץ, באמצעות רשת מהירה ומתקדמת של כבישים ומסילות ברזל. במקביל לכך, פועל משרד התחבורה במרץ להשלים את הקטע האחרון של כביש 31 ממולדה עד שוקת. שני הכבישים יאפשרו רצף תחבורתי מהיר ובטוח בין ערד, באר שבע והנגב המזרחי למרכז הארץ", הוסיף כץ.

כתיבת תגובה