קרן הריט 'מגוריט' רכשה 23 יח"ד ברמת גן עם נוף פתוח לים

תמורת העסקה תשלם מגוריט כ-46.7 מיליון שקל, שמשקף שווי נכס של כ-2.03 מיליון שקל ליח"ד, בתוספת הוצאות עסקה של כמיליון שקל.

רמת גן. צילום: משה שי | פלאש 90

קרן הריט מגוריט, בה מושקעים קופת העיר וחברה קדישא תל אביב, ממשיכה בסדרת רכישות של נדל"ן ואתמול חתמה על עסקה, במסגרתה תרכוש 23 יח"ד במגדל שנמצא בהקמה ברחוב נגבה 4 ברמת גן, הצפוי להתאכלס בסוף מאי 2018.

תמורת העסקה תשלם מגוריט כ-46.7 מיליון שקל, שמשקף שווי נכס של כ-2.03 מיליון שקל ליח"ד, בתוספת הוצאות עסקה של כמיליון שקל.

התשלומים לרכישת הדירות יוצמדו למדד תשומות הבנייה ובנוסף אם ישתנה שיעור המע"מ מגוריט תספוג זאת. התמורה תשולם ב-4 פעימות; התשלום הראשון הנו של 18.7 מיליון שקל (2 ימים מיום חתימת העסקה), סך של 20 מיליון שקל ישולם בתוך 45 ימים מיום החתימה על הסכם הרכש. בנוסף ישולמו 5.7 מיליון שקל בנובמבר ועוד 2.3 מיליון שקל כ-5 ימים לפני מסירת הפרויקט.

פרויקט 'מרום נגבה' הנו מגדל בן 32 קומות שיכיל 120 דירות ושטח מסחרי. מהחברה נמסר כי תרכוש דירות 4 חדרים, מערביות הפונות לים, שנפרשות עד לקומה ה-21 של המגדל, אשר שטח המכר הכולל שלהן עומד על כ2,500 מ"ר בתוספת כ-300 מ"ר מרפסות, כולל מחסנים פנים דירתיים וחניה תת קרקעית צמודה.

מתי דב, מנכ"ל מגוריט מסר: "רכישה של נכס, האמור להפוך למניב תוך כשנה, באזור בעל ביקוש גבוה להשכרה, ובמחיר נמוך מהשוק מגלמת בחובה את יתרונותיה הרבים של העסקה, לבטח כאשר מדובר על מגדל מגורים ייחודי ובדירות איכותיות. העסקה עשויה לאפשר לנו בעתיד להגיע לתשואה גבוהה מתשואת השוק לאזור ולהציף ערך לבעלי המניות".

 

תגובה אחת ל: "קרן הריט 'מגוריט' רכשה 23 יח"ד ברמת גן עם נוף פתוח לים"

  1. ישכירו דירות עם מעליות שבת? למחללי שבת? וכו'?
    קופת העיר? הגר"ח קנייבסקי שליט"א מאשר זאת?

כתיבת תגובה