ר"י חברון הצטרף לדרישה לבטל את ההגרלה ברמת שלמה

"לפחות שבשכונה חרדית טהורה כמו רמת שלמה, שישווקו לציבור החרדי ולא יסתירו מהציבור הזה את המכרז. צריך לדרוש את ביטול המכרז ולוודא שישווקו את הדירות האלה לאברכים", טוען ראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן שליט"א

חבר מועצת עיריית ירושלים יוסי דייטש (נואם). צילומים: אביר סולטן, יונתן סינדל | פלאש 90

הסערה מסביב מחיר למשתכן ברמת שלמה: כזכור, בערב יום כיפור חשפנו ב'ביזנעס' את קריאתו של יוסי דייטש, לשרי האוצר והשיכון, שדורש להקפיא לאלתר את מכרז 'מחיר למשתכן' העומד להיסגר בימים אלה בשכונת רמת שלמה בירושלים, לפני שתיגרם פגיעה חמורה באופי השכונה בשל הדרת זוגות צעירים חרדים מהשתתפות במכרז, ועידוד זוגות מהמגזר הכללי לרכוש דירות בשכונה וזאת בגין מתן עדיפות לזכאים בסדרה א'.

היום מתפרסם ביתד נאמן הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א, ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה, אשר מקדיש מעיתותיו למען הצורך בפתרונות דיור לציבור האברכים ורואה בנושא זה חשיבות עליונה, שוחח בנושא עם ח"כ משה גפני וביקשם לפעול בכל דרך כדי להביא לביטול המכרז.

"ראשי משרד האוצר והשיכון הצהירו שהם רוצים לשווק אלפי דירות לציבור החרדי. הם טוענים שבערים חילוניות או מעורבות יש קושי לשווק לציבור החרדי, אבל לפחות שבשכונה חרדית טהורה כמו רמת שלמה, שישווקו לציבור החרדי ולא יסתירו מהציבור הזה את המכרז. צריך לדרוש את ביטול המכרז ולוודא שישווקו את הדירות האלה לאברכים", אמר ראש הישיבה.

אגב, גפני אכן שלח מכתב בנושא לאביגדור יצחקי ובו הוא דורש ממנו להקפיא את המכרז. נכון לעכשיו אף אחד לא לוקח ברצינות יתר את הבקשות הללו וההגרלה צפויה להיסגר בחול המועד סוכות.

 

כתיבת תגובה