רבעון מוצלח לענקית 'אפל': מכירות האייפד זינקו ב-15%

מכירות האייפון רשמו התאוששות ועלו בשני אחוזים ואילו מכירות האייפד זינקו בחמישה-עשר אחוזים. אפל גברה על תחזיות האנליסטים, הגדילה את המכירות ואת הרווח הנקי שהסתכם ברבעון האחרון ב-8.72 מיליארד דולר

אייפון, אייפד ומה שביניהם. צילום: mama_mia | שאטרסטוק

ענקית הטכנולוגיה 'אפל' יכולה לחייך לאחר שדיווחה אמש (ג) על תוצאות הרבעון השני של השנה שהפתיעו את האנליסטים. הכנסותיה של החברה ברבעון השני עמדו על כ-45 מיליארד דולר, עלייה של 7.2% והרווח הנקי זינק בכ-12% והסתכם ב-8.72 מיליארד דולר.

נזכיר כי בחורף, הצביעו אנליסטים על הירידה במכירות של האייפון (והאייפד) כתחילת הירידה של אפל. מהדוחות שפורסמו אתמול בערב בארצות הברית, עולה כי נרשמה עלייה של שני אחוזים במכירת האייפון וזינוק דרמטי של 15% במכירות האייפד. זאת אחרי רצף של ארבעה רבעונים של ירידות.

אז יש לסמסונג סיבה לדאגה? תלוי איפה. לא בטוח שבסין יש לסמסונג מה לחשוש מאפל משום שזו האחרונה ממשיכה לצלול בסין בה נרשמה ירידה של עשרה אחוזים במכירותיה.

מאידך, במדינות אחרות במזרח הרחוק הצליחה אפל להגדיל את מכירותיה. אגב, הזינוק הגדול ביותר נרשם במדינות אסיה-פסיפיק (לא. לא ביפן), ובאפל מאמינים שגם ברבעון השלישי של השנה יצליחו להגדיל את המכירות וזאת עוד לפני השקת האייפון הבא שאמורה להתרחש בסוף הרבעון הנוכחי.

כתיבת תגובה