רובינשטיין קורא לממשלה להפסיק לדבר ולהתחיל לבנות

ראש עיריית ביתר, מאיר רובינשטיין קורא לממשלת ישראל להפסיק עם הדיבורים ולהתחיל לבנות. "יש בביתר עילית פתרונות לחלק ממצוקת הדיור החרדית", אומר רובינשטיין, יום לאחר פגישת האדמו"ר מויז'ניץ עם חברי הכנסת החרדים

ישיבת ועדת התכנון והבנייה של ביתר עילית. צילום: באדיבות המצלם

הועדה לתכנון ובנייה של עיריית ביתר עילית, דנה הערב (ה) בתכנית חדשה ועדכנית לבניית גבעה ג' של העיר. התכנית החדשה הוכנה לאור הערות העירייה, והיא תהיה מותאמת ומנוצלת טוב יותר לצרכי הציבור החרדי. עד כה שווקו במקום כ-200 יחידות דיור. 900 יחידות נוספות צפויות לצאת לשיווק בעתיד הקרוב.

בישיבה אמר ראש העיר, מאיר רובינשטיין כי הוא קורא לממשלה "לבנות ולא לדבר". עוד אמר כי בביתר ישנם פיתרונות לחלק ממצוקת הדיור החרדית. נזכיר, כי אך אתמול בצעד נדיר וחסר תקדים, זימן כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ את חברי הכנסת החרדיים לדיון בעניין מצוקת הדיור החרדית.

האדמו"ר אמר לח"כים כי עליהם לפעול הלכה למעשה למציאת פתרונות דיור ראויים, ישימים ומעשיים, תוך שיתוף פעולה מלא עם שאר הסיעות החרדיות. כ-200 יחידות דיור נוספת על גבעה בביתר לא יכולות להוות פיתרון מעשי למצוקה ההולכת ומחריפה. מצוקת הדיור בציבור החרדי הינה אכן אחת המצוקות המורכבות ביותר והיא נוגעת לכל משפחה. אלפי הזוגות בלי עין הרע, הנישאים מידי שנה, רק מגדילים את הביקוש לדיור ופתרונות אין!

גורמים המעורים בנושא ומנסים למצוא פתרונות אומרים כי לא יתכן שבביתר עילית ישנם ולו פתרונות חלקיים שזמינים לבנייה מיידית, ובמקום למצות אותם מנסים לייצר פתרונות שיבשילו בעוד עשור.

כתיבת תגובה