רייסדור היא החברה שזכתה במכרז מחיר למשתכן בקריית גת

זכתה במכרז לבניית 224 יחידות דיור ב'מחיר למשתכן' ו-8,000 מ"ר של שטחי מסחר. זכייה זו מצטרפת לזכיות החברה בחריש ובעפולה. יקי רייסנר, מנכ"ל החברה: "השכונה בקריית גת תיבנה עם מרכז מסחרי שישרת את האזור"

לא נחנו לרגע. רייסנר. צילום: יח"צ

חברת הנדל"ן 'רייסדור' בבעלות יקי רייסנר זכתה במכרז 'מחיר למשתכן' של משרד השיכון לבניית 224 יחידות דיור וכן 8,000 מ"ר שטחי מסחר בשכונת כרמי גת בקריית גת. מדובר בפרויקט בניה בשווי של יותר מ-300 מיליון שקל בבניה רוויה. בסמוך לפרויקט ייבנה מרכז מסחרי גדול שישרת את הסביבה כולה.

זכייה זו מצטרפת לזכייה האחרונה של החברה בעיר עפולה בה מתכננת החברה להקים כ-100 אלף מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה. החברה צברה ניסיון רב בייזום שכונות מגורים ומרכזי מסחר, בהיקפים של מאות מיליוני שקלים.

בשנים האחרונות בנתה רייסדור בין היתר את קניון אלעד המשתרע על שטח של כ־12 אלף מ"ר, את פרויקט 'מרום שיר' – פרויקט מגורים ומסחר בבני ברק, ובימים אלה מסיימת החברה את בניית פרויקט 'סונג טאוארס' הכולל 50 אלף מ"ר של מסחר ומגורים במרכז שכונת הדר בגבעת שמואל וכן מאות דירות בעיר חריש.

רייסנר, המנכ"ל והבעלים אומר כי הזכייה במכרז בקריית גת ממשיכה את התפתחות החברה בתחום הייזום. "אנחנו מאמינים בשכונה החדשה בקריית גת ומתכננים שם מרכז שכונתי גדול בהיקף של 8,000 מ"ר שישרת את תושבי האזור כולו ויקדם אותו מבחינה כלכלית".

כתיבת תגובה