רמת גבעת זאב: התקבל טופס 4 לאכלוס השכונה

השלמת אכלוס השכונה במלואה צפוי במהלך השנה הקרובה – בתום האכלוס יתגוררו בשכונה 450 משפחות

רמת גבעת זאב - הדמיה יח"צ

 

רמת גבעת זאב קיבלה בימים אלו טופס 4 לאכלוס השכונה. משמעות הדבר היא כי השבוע יתקבלו טופסי אכלוס לבניינים הראשונים וכי במהלך החודש הקרוב צפויות לעבור להתגורר בשכונה כ- 150 משפחות חדשות.

מחברת נופי ישראל מקימת השכונה נמסר כי השלמת אכלוס השכונה במלואה צפוי במהלך השנה הקרובה כשבסיומו צפויות להתגורר במקום 450 משפחות חדשות. האכלוס החל בהשקעה של מעל רבע מיליארד שקל.

חברת נופי ישראל המקימה את פרויקט המגורים בשכונה היוקרתית רמת גבעת זאב מדווחת כי בתוך כשנתיים נמכרו זה מכבר כ- 350 יחידות דיור למשפחות דתיות אשר ברובן משפחות מהקהילה האנגלו-סכסית בארצות הברית. שיעור העסקאות מוערך בסך כולל של כ- 800 מיליון שקל. מחיר ממוצע של יחידות הדיור עומד על כ- 2.5 מיליון שקל .

רמת גבעת זאב היא שכונה יוקרתית שמוקמת על צלע הר במרומי גבעת זאב. פרויקט המגורים בשכונה המוקם על ידי חברת נופי ישראל בבעלות איש הנדל"ן חנוך קס, נמצא בשלבי בנייה מתקדמים. הפרויקט כולל כ- 400 יחידות דיור בחלוקה הבאה –  150 בתים צמודי קרקע בשטחים שונים החל מ- 250 מ"ר ועד ל- 450 מ"ר ועוד כ- 240 יחידות דיור שיתפרשו על פני 13 בניינים בני 10 קומות. סטנדרט הבנייה עשיר וכולל: לובי מפואר, מפרט טכני גבוה ועוד. בסך הכל בהקמת השכונה צפויה חברת נופי ישראל להשקיע כ- 750 מיליון שקל, כאשר 160 מיליון שקל מתוכם רק עבור עלויות הפיתוח.

כזכור לפני מספר חודשים החברה דיווחה כי בשכונה נעשתה גם העסקה היקרה ביותר: צמוד קרקע דו משפחתי עם בריכה בשכונת רמת גבעת זאב נמכר באחרונה במחיר של כ- 6 מיליון שקל.

בחברת נופי ישראל ציינו כי הם שמחים על קבלת טופס 4 ובעקבותיו על התחלת אכלוס השכונה.  "כ-230 משפחות אורתודוקסיות שיעלו בשנה הקרובה מארה"ב כבר רכשו בתים ודירות בפרויקט. מדובר במשפחות שרכשו את הדירות עוד לפני קבלת היתר הבנייה ביניהם 8 פרופסורים שצפויים לעלות לארץ עם סיום בניית הפרויקט ולעבוד בבית החולים הדסה עין כרם.

מבדיקה של נתוני רשות המסים עולה כי מחירי הדירות בגבעת זאב זינקו בעשור האחרון בכ-150%. אם בתחילת 2005 נמכרה דירה ממוצעת בשכונה במחיר של 770 אלף שקל, כיום המחיר עומד על כ-1.9 מיליון שקל.

כתיבת תגובה