שוב זה קורה, מאות עובדים ב'שיבא' נקלטו להעסקה ישירה

במסגרת ההסכם בין האוצר וההסתדרות לצמצום מספר עובדי הקבלן בבתי הרפואה הממשלתיים והעירוניים, נקלטו הבוקר עוד 500 עובדי קבלן להעסקה ישירה. בסך הכל מאז החל יישום ההסכם נקלטו 3,600 עובדים

המרכז הרפואי שיבא. צילום: גדעון מרקוביץ | פלאש 90

למעלה מ-500 עובדי קבלן במרכז הרפואי שיבא בתל-השומר הועברו הבוקר (ב) להעסקה ישירה ונקלטו לשירות המדינה. יושב ראש ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר בטקס שנערך במרכז הרפואי לציון קליטת העובדים, כי "זהו מסר חשוב לחברה הישראלית – מסר של כבוד ודוגמה לאיך שהחברה צריכה להיראות. הטקס שמתקיים לכבוד העובדים בשיבא הוא תמצית התפקיד של ההסתדרות ואני עומד כאן היום בגאווה כי אנו עושים בדיוק את מה שההסתדרות נוצרה לעשות".

שר האוצר, חה"כ משה כחלון (כולנו), אמר בטקס: "יש הרבה אוכלוסיות בישראל שנשכחו מאחור ואני מתכוון עד סוף הקדנציה להחזיר אותם לקדמת הבמה. אין שום סיבה בעולם שישבו שני אנשים אחד ליד השני כאשר אחד שווה פחות מהשני. מדינה חזקה נמדדת בערכים שלה ולמדינה שלנו יש ערכים חברתיים. יש עוד הרבה מה לתקן בחברה שלנו אבל המהלך הזה הוא צעד גדול בכיוון הנכון. המשק שלנו איתן והכלכלה שלנו חזקה מספיק בכדי לקלוט עובדי קבלן".

מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ' יצחק קרייס, פנה לעובדים ואמר: "שיבא הוא המעסיק הגדול במשק שקולט עובדי קבלן להעסקה ישירה. כמו בתחומים אחרים, גם הפעם נהיה גשר חברתי-תרבותי לחברה הישראלית, נכשיר ונפתח אתכם. היום אתם מצטרפים למשפחת שיבא. זהו יום חג עבורנו. ברוכים הבאים".

נזכיר כי מהלך קליטת עובדי הקבלן, מתבצע כחלק מיישום ההסכם לצמצום מספר עובדי הקבלן בשירות הציבורי שנחתם בין ההסתדרות והאוצר לפני למעלה משנה וחצי. מאז החל תהליך יישום התכנית נקלטו  למעלה מ-3,500 עובדי קבלן להעסקה ישירה.

כתיבת תגובה