השוחד בנתניה: הוארך מעצר החשודים; בהם מנהל ישיבה

בית המשפט דחה את בקשת באי כח החשודים לאסור פרסום שמותיהם אך עיכב את ביצוע ההחלטה השעה 16:00 ■ המשטרה מסרה כי צפויים נחקרים נוספים בפרשה

נתניה ממעוף הציפור | צילום אילוסטרציה: מושי שי, פלאש 90

בימ"ש השלום בראשל"צ האריך עד ליום 14.9.16 את מעצרו של אחד החשודים, עד 11.9.16 את מעצרם של שני חשודים, אחרים, ועד 14.9.16 את מעצרו של חשוד נוסף – ארבעת החשודים שעצרה אתמול יחידה ארצית של משטרת ישראל במסגרת חקירה משותפת עם חקירות מס הכנסה מרכז ברשות המסים בגין חשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ומס בהקשר לפרוייקטים בתחום הנדל"ן בעיר נתניה.

בית המשפט דחה את בקשת באי כח החשודים לאסור פרסום שמותיהם אך עיכב את ביצוע ההחלטה עד היום בשעה 16:00 על מנת לאפשר ערעור על ההחלטה. אחד העצורים הוא מנהל ישיבה בעיר נתניה ודמות מוכרת בעיר.

להזכירכם, אתמול נחשף כי הודות לפעילות חשיפה וממצאי חקירה סמויה ממושכת משותפת שניהלו להב 433/יחידה ארצית של משטרת ישראל ורשות המסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, בוסס חשד לכך שגורמים העוסקים בתחום הנדל"ן, פעלו לקידום ענייניהם בעיריית נתניה שלא כדין, בין היתר באמצעות מתן שוחד וטובות הנאה לגורמים בעירייה ולמקורבים להם, תוך שהמעורבים פועלים בניגוד עניינים ומבצעים שורת עבירות מרמה ומס.

במסגרת הפעילות אתמול ערכו כוחות משטרה וחוקרי מס הכנסה ברשות המסים חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם וכן במשרדים שונים בעיריית נתניה ותפסו מסמכים וחומרים לצרכי חקירה.

החקירה הגלויה בראשיתה וצפויים נחקרים נוספים, מטבע הדברים לא ניתן בשלב זה למסור פרטים נוספים.

כתיבת תגובה