מאמע רחל שימו לב: אלו שינויי התנועה בהילולת רחל אימנו

המשטרה נערכת לקראת אירוע הילולת רחל אמנו שבמסגרתה יעלו לציונה רבבות – החל מהערב, יום חמישי ט' בחשון ועד יום ראשון י"ב בחשון, בשעות הלילה

הילולת רחל אימנו. צילום: נתי שוחט | פלאש 90

שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב יסייעו באבטחת רבבות העולים לציונה של רחל אמנו, ביום ההילולא י"א בחשון שיחול השנה בשבת. ההמונים צפויים לעלות למקום החל מהיום ועד מוצאי יום ראשון, י"ב בחשון.

אנשי כוחות הביטחון יתפרסו לשמירה על הסדר הציבורי, ביטחון הנפש והרכוש, הסדרה והכוונת התנועה תוך פגיעה מינימלית בשגרת החיים ובמטרה לאפשר הגעה ועזיבה בטוחה של העולים לציון. כחלק ממוכנות זו, מערך הביטחון השוטף והאבטחה באזור עוטף ירושלים עובה למניעת כניסת גורמים עוינים ותתוגבר פעילות צה״ל במרחב שבאחריותו, העוטף את קבר רחל.

ההגעה לציון תעשה אך ורק בתחבורה ציבורית. מערך ההיסעים של חברת 'אגד' יופעל מהמקומות הבאים: רחוב מלכי ישראל, בנייני האומה ואצטדיון טדי. אוטובוסים פרטיים יופנו לאצטדיון טדי, משם יוסעו הנוסעים באמצעות מערך ההיסעים. תתאפשר חניית כלי רכב בחניון המזרחי של טדי, אך לא ייאסף קהל על ציר תנועת ההיסעים.

כניסה למתחם קבר רחל תותר רק להיסעים של 'אגד' ולנכים; לא תותר תנועת הולכי רגל על ציר נסיעת ההיסעים בין צומת הרוזמרין לאזור הציון.

בשל עומסי תנועה צפויים, מומלץ לנוסעים לאזור גילה להשתמש בציר 50, בגין דרום; לא תותר תנועת כלי רכב מצומת הרוזמרין לכיוון דרום; תנועת כלי הרכב הנעים על ציר דרך חברון דרומה, תופנה ימינה לרחוב הרוזמרין; לא תותר חניית כלי רכב ברחוב הרוזמרין ודרך חברון. כלי רכב שיחנו במקומות אסורים או יפריעו לתנועה – יגררו.

שוטרי התנועה נערכים, בהתאם לעומסים, לסגירת צומת הרוזמרין מצומת המנהרות וצומת טנטור, בהתאם לעומסים.

מהמשטרה נמסר כי היא "פונה לציבור לנהוג בהתאם לחוק ולהוראות, לנהוג במשנה זהירות בשל ריבוי הולכי רגל ולהישמע להוראות השוטרים. מידע נוסף ניתן לקבל במוקד המיידע של משטרת ישראל שמספרו 110".

כתיבת תגובה