שירות חדש מבית 'גוגל' יאפשר לכם לשמור את התמונות הישנות

זוכרים את הימים בהם הייתם מחכים בכיליון עיניים להודעה שהתמונות שלכם מוכנות בחנות הצילום? גוגל משיקה את PhotoScan, שירות חינמי שיאפשר לכם להעביר את התמונות המודפסות אל העידן הדיגיטלי

עוברים לדיגיטל. אילוסטרציה: Vasilyev Alexandr | שאטרסטוק

 'גוגל' משיקה שירות חדש – פוטו-סקאן (PhotoScan) שמאפשר להעלות את כל התמונות הישנות לענן ולגבות אותן. ענקית התוכנה השיקה אפליקציה שחוסכת את הצורך בסורק. מציבים את התמונה מול עדשת הסמארטפון ועוקבים אחר ההוראות. כל תמונה תצולם ארבע פעמים. בכל פעם מפינה אחרת. בכל פעם רבע מהתמונה, והאפליקציה תדע לחבר את החלקים לתמונה אחת.

השירות החדש מצטרף לשירות 'גוגל פוטו'ס' שהחליף את שירות 'פיקסה' שהפעילה ענקית הטכנולוגיה עד לפני מספר חודשים. השירות מאפשר בניית, קטלוג וגיבוי אלבומי תמונות בצורה מרשימה. עם זאת, בנוגע לפוטו-סקאן חשוב להבהיר כי התמונות אותן תגבו באמצעותו לא תהיינה איכותיות כמו אלו המודפסות על נייר פוטו, הן גם לא תעמודנה בסטנדרטים הגבוהים של הסורקים המקצועיים. זאת למרות שהאפליקציה כוללת כמה תכונות שיאפשרו לכם לבצע תיקוני צבע ותיקונים נוספים בתמונות.

לדעתנו, האפליקציה חיונית לגיבוי התמונות בזמן קצר יחסית לזמן הנדרש לסריקתן בסורק ביתי, ואף חינמית ביחס לסריקה מקצועית. בסך הכל מדובר בשירות חביב שיאפשר לכם ליצור גרסה דיגיטלית לאלבומים שלכם. את האפליקציה ניתן להוריד הן מחנות האפליקציות של אנדרואיד (גוגל פליי) והן מזו של אפל (אפל סטור). משתמשי גוגל פוטו'ס אינם צריכים להורידה והיא נכללת בעדכון האחרון של השירות.

כתיבת תגובה