שר חדש למשרד התקשורת? נתניהו החליט למנות את איוב קרא

משרד התקשורת נתון בחודשים האחרונים בידיו של השר הנגבי שמשמש בו כממלא מקום. הבוקר החליט ראש הממשלה להפקיד את המשרד בידיו של חה"כ איוב קרא שקרא עליו תיגר לא אחת לאחר שלא מונה לשר

איוב קרא וידיד. צילום: יונתן סינדל | פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריז לפנות בוקר (א) על מינויו של חה"כ איוב קרא (ליכוד) לתפקיד שר התקשורת. זאת, במקביל לתפקיד השר לשיתוף פעולה אזורי, בו הוא מחזיק כעת.

לפני קצת יותר משלושה חודשים הודיע ראש הממשלה, שהחזיק עד אז בתפקיד שר התקשורת, כי הוא ממנה את חה"כ צחי הנגבי (ליכוד) לממלא מקומו במשרד לתקופה של שלושה חודשים. ההחלטה באה בתגובה לעתירה שהוגשה נגדו בבג"ץ.

את ההחלטה על מינויו של קרא, קיבל ראש הממשלה באיחור של מעט יותר משבוע, מאחר והיה עסוק בביקורו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בישראל. אמש דיווחו בחדשות 2 כי ראש הממשלה נפגש עם הנגבי בכדי לסכם את מינויו הרשמי לשר התקשורת. במשרד ראש הממשלה מיהרו להגיב ואמרו כי אכן התקיימה פגישה, אך כלל לא הוחלט למנותו לשר התקשורת.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

הבוקר כאמור, הודיע ראש הממשלה כי מי שיחזיק במשרד התקשורת הוא השר איוב קרא. חה"כ דודי אמסלם (ליכוד) אמר הבוקר לדוד חכם ברדיו מורשת: "ראש הממשלה לא התייעץ איתי ולא עם אף אחד לגבי מינויו של איוב קרא. אני חושב שהיה ראוי יותר למנות את צחי הנגבי לשר התקשורת ולא את איוב קרא".

נציין כי קרא כלל לא נמצא בארץ וכי הוא מבקר בימים אלה בשבדיה. את ההודעה על המינוי, שעדיין זקוק לאישור הממשלה, שמע קרא באמצעות שיחת טלפון שקיבל הלילה ממזכיר הכנסת.

כתיבת תגובה