תקציב הפרסום של מייזם הרכב השיתופי עובר ל CRACKER של יהב דרייזין ויורם חוטר ישי.

CAR2GO מקבוצת שגריר קיבלה החלטה להעביר את תקציב הפרסום לסוכנות הפרסום יהב דרזיין ויורם חוטר ישי * לדבריהם  השילוב המרענן של יהב ויורם יוצר משהו אחר שלא קיים כמעט היום ומבחינתנו הוא מנצח.

מכונית של CAR2GO בירושלים | צילום יח"צ

סוכנות הפרסום CRACKER של יהב דרייזין ויורם חוטר ישי שנפתחה לאחרונה זכתה במכרז על תקציב הפרסום של חברת הרכב השיתופי CAR2GO מקבוצת שגריר.

CAR2GO אשר הוקמה לפני למעלה מ- 10 שנים, הינה החברה הראשונה והמובילה בארץ בתחום התחבורה השיתופית והינה פעילה בערים אסטרטגיות כמו ת"א והסביבה, חיפה, ירושלים, ראשון לציון, הרצליה ועוד. בנוסף, מפעילה החברה את מיזם התחבורה הציבורית האישית אוטותל של עיריית ת"א ולאחרונה הביאה לארץ גם את מיזם האופניים השיתופיים  MOBIKE.

CRACKER תטפל בשלושת המותגים של החברה: CAR2GO , אוטותל ו- MOBIKE, כאשר הפוקוס יהיה על המדיה הדיגיטלית.

קרן שיף סמנכ"לית שיווק ומכירות  CAR2GO ציינה כי, "קבוצת CAR2GO מציעה אלטרנטיבה אמיתית להחזקת רכב פרטי בישראל ופורצת דרך בתחום התחבורה השיתופית בישראל. ככזו, חיפשנו שותף אסטרטגי שונה, מקורי, שפורץ את גבולות המוכר בין לקוח לסוכנות פרסום.

השילוב המרענן של יהב ויורם יוצר משהו אחר שלא קיים כמעט היום ומבחינתנו הוא מנצח. אנו מתכוונים להתמודד מול האתגרים העומדים בפנינו וליתר את החזקת הרכב הפרטי לטובת שימוש בתחבורה שיתופית וציבורית".

יהב דרייזין מנכ"ל CRACKER ציין כי, "אנחנו שמחים על הזכייה בתקציב CAR2GO וכן במותגים אוטותל ו- MOBIKE. החברה מביאה לארץ תפישה חדשנית בכל הקשור לפתרונות התחבורה השיתופית שצוברים תאוצה בארץ ובעולם. מדובר באתגר אסטרטגי ראשון מסוגו בישראל ואנו גאים להיות שותפים להפצת הבשורה גם בישראל"

 

כתיבת תגובה