ירושלים / נופי שלמה – רמת שלמה

נופי שלמה  – מקום לגדול בו

בלב שכונת רמת שלמה, המקום בו אתם רוצים לגדול ולגדל את ילדיכם, מוקם פרויקט מגורים יוקרתי המשלב איכות חיים וחיי קהילה תוססים לצד בנייה בסטנדרט גבוה, מפרט טכני עשיר ונוף כמו שרק ירושלים יודעת להציע.

כברת דרך ארוכה עשתה רמת שלמה מאז נוסדה לפני עשרים שנה כפתרון למצוקת הדיור דאז. השכונה התאכלסה על ידי סלתה ושמנה של ירושלים החרדית אשר הקימו בה קהילה פורחת ומוסדות חינוך מפוארים.

עם המוניטין אשר יצאו לה והמשפחות האיכותיות שקבעו בה את משכנם הפכה רמת שלמה למרכז ירושלמי של חיי קהילה תוססים. יהלום בכתרה של ירושלים התורנית.

רמת שלמה ממוקמת על רכס ההרים הצפוני של ירושלים, במרחק דקות הליכה משכונות סנהדריה ורמת אשכול. מיקומה הטופוגרפי המעולה מקנה לה אויר ירושלמי צלול ונוף מרהיב. השכונה התפרסמה בזכות התכנון המושלם אשר כולל תשתיות מרווחות ופיתוח סביבתי פסטורלי מעבר לסטנדרט המקובל.

'נופי שלמה' בפינת הרחובות חזון איש ואגרות משה משתלב בטבעיות במרקם החיים השכונתי, בהמשך לשדרה המסחרית של רחוב חזון איש, מול בית הכנסת והשטיבלאך הוותיקים 'שומרי החומות', ובסמוך למוסדות החינוך המרכזיים ולהיכלי התורה שנודעו לתהילה. 

הפרויקט ממוקם מול הפארק העירוני החדש 'נחל צופים' הכולל ריאה ירוקה על תוואי הנחל עם מתקני נופש ושבילי אופניים. נופי שלמה נהנה ממפרט טכני מוקפד מהידית של הדלת ועד המוזאיקה במרפסת. מרפסות רחבות ידיים, 2 מעליות מהירות בכל בניין. לובי, חימום תת רצפתי, משטחי ריצוף וכלים סניטריים בסטנדרט גבוה.

תכנון חכם: דירות המגורים סובבות חצר פנימית מרכזית לרווחת הדיירים. תוך ניצול הנוף המרהיב הנשקף מחזיתות הדירות וחשיבה על כל פרט ופרט לאיכות חיים מושלמת.

מרחב ירוק ייחודי: למרגלות הפרויקט יוקם פארק פרטי המשלב מרחב ירוק ומתקני שעשועים לשימוש הדיירים יחד עם שימור עתיקות היסטוריות שהתגלו במקום. סמוך לפרויקט מנהרה להולכי רגל תחת כביש יגאל ידין מאפשר גישה רגלית קצרה ונוחה אל שכונות מרכז ירושלים, דרך הפארק העירוני החדש נחל צופים.

לפרטים נוספים חייגו: 050-9693689

או השאירו שם וטלפון, ונחזור בהקדם.

 

 

 

נציג הפרויקט ישמח לענות על כל שאלה: