אוהבת לרקוד? בואי תעשי מזה כסף?

יש לך אהבה ליצירה למוזיקה ולריקוד? במשך השנים חשבת שאי אפשר גם להגשים את החלום וגם להתפרנס בכבוד? מסתבר שאפשר להגשים את החלום לרקוד ולהיות אנרגטית, בריאה וליהנות מעצמאות כלכלית.

שיטת Bayla בפיתוחה של ד"ר קרן בנין, הינה שיטה מהפכנית המשלבת בשיעור אחד עבודה מסיבית של שריפת קלוריות ועבודה על שרירי הליבה באמצעות ריקוד בחמישה סגנונות מחול: חסידי, היפ-הופ, לטיני, ג'אז וקלאסי, כל הריקוד הינו על טהרת המוזיקה היהודית.

ד"ר קרן בנין החלה את דרכה בעולם מקצועי שבו ניתן דגש חזק על התחרות וההישגיות בלי לתת ביטוי לרוחניות שבריקוד. לאחר חזרתה בתשובה, בהוראת רבנים, הקימה את שיטת Bayla- עולם ריקוד יהודי מקצועי.

השילוב של הניסיון המקצועי ועולם הערכים היהודי יצרו שיטה ייחודית של למידה שאותה היא מעבירה בהצלחה למאות מדריכות שמלמדות אלפי בנות בחוגים ומסגרות שונות ברחבי הארץ תוך מתן ליווי עסקי לכל תלמידה. "בריקוד", היא מסבירה, "ישנם רבדים רבים, חלקם עמוקים מאד. נכון שיש את הרובד הפשוט של שמירה על כושר וגיזרה, אבל יש בו גם רובד של נשמה ופנימיות".

את השיטה שפיתחה מלמדת הגב' בנין בבית הספר לריקוד 'ביילה פיטנס דאנס'. בית הספר כבר הכשיר מעל 500 בנות ללמד בשיטה Bayla באמצעות ריקוד מהנה ומרגש, שמלמדות מעל 3,000 בנות במסגרות שונות.

90 אחוז מהבוגרות השתלבו בעולם הוראת הריקוד והפעלות שונות, לנוכח הליווי והייעוץ העסקי והשיווקי שהן מקבלות לקראת סוף הקורס.

בואי לקבל את הכלים הטובים ביותר שיאפשרו לך להגשים את החלום, לשלב את הכישרון עם המקצוע ואת האהבה לריקוד עם כלי לקבלת שפע גשמי.

יש לך הזדמנות להכיר את ד"ר בנין בכנס ייחודי מסוגו במהלכו תיפגשי עם שיטת הלימוד הייחודית

bayla fitness. ביום שלישי ט"ו בסיון (14.6.22) בשעה 16:00

במכללה האקדמית בוינגייט נתניה.

 

 

כתיבת תגובה