ככה נבחר מלווה לעסק שלנו

היום כבר כל בעל עסק מבין ויודע, שבשביל להצליח בעסק ולקדם אותו, הוא צריך ייעוץ וליווי מקצועי.

בעל העסק, מוצלח מאוד בתחום שהוא בחר לעסוק בו, והוא צריך להשקיע את כל כוחותיו בקידום העסק. אבל בשביל להצליח צריך להיות מקצועי בכל המעטפת הניהולית. וכאן הרבה עסקים נתקלים בבעיה, מאחר ואין להם ידע ניהולי הם מנסים לפעול לפי תחושות והרגשות. דבר שגורם לבעיות ולכשלים.

מכאן הגיע הבשורה של היועצים/המלווים העסקיים.

תפקידו של היועץ/המלווה ללמוד את העסק ולהדריך את בעל העסק בכל חלקי העסק שזה כולל: כספים, תזרים, רווחיות, תמחור, עובדים, בירוקרטיה, פרסום, שיווק, מכירה, לקוחות, ועוד ועוד.

כיוון שתפקידו של היועץ הוא קריטי לעסק והוא שאלה קיומית. במידה מסוימת היועץ הופך לנהג שמנהיג את המערכת ומתווה את הדרך. אם כן כשאנחנו רוצים לבחור יועץ, אנחנו צריכים להיות בטוחים שאנחנו נותנים את ההגה בידיים הנכונות והמקצועיות.

לצערנו, בשנים האחרונות השוק מוצף ביועצים למיניהם. רבים מהם מעולם לא ניהלו עסק, ולא מבינים כלל בעסקים, אלא שהם למדו קורס או שניים וכבר יוצאים לשוק בתור יועצים. רובם המכריע למדו קורסים של שיווק ומכירה ותו לא, אבל זה לא מפריע להם לקרוא לעצמם יועצים עסקיים למרות שהם כלל לא מבינים בחשבונות, תמחור, עובדים וכו'.

אז איך בכל זאת נדע שאנחנו בוחרים את האיש הנכון ולא ניפול עם מישהו שייתן לנו מענה חלקי ולא מקצועי.

התשובה היא. צריך לבדוק טוב לפני שבוחרים, מה הידע והניסיון של אותו יועץ. האם הוא ניהל בעצמו עסקים, האם הוא מבין בכל המעטפת של העסק וכמובן האם יש לו ניסיון בליווי עסקים או שהוא מתנסה עלינו.

יצאנו לחפש האם יש מישהו טוב שנוכל להמליץ עליו, לתועלת המנויים שלנו, ובסייעתא דשמיא מצאנו את היועץ העסקי איתמר זינגר מנכ"ל חברת "הברוש – צמיחה לעסקים" שעונה על כל הדרישות.

איתמר זינגר ניהל עסקים בתחומים שונים במשך למעלה מ 20 שנה. הוא ניהל עשרות עובדים והתעסק בכל החלקים של העסק. במהלך השנים הוא עבר קורסים והשתלמויות לניהול העסקים שלו עצמו, ועבד ויישם את הדברים בעסקיו.

בשנתיים האחרונות הוא ליווה עשרות עסקים שהופתעו מהיכולות והמקצועיות שלו, וקיבלו שרות אמין ומדויק, שעזר להם לפתח ולקדם את העסק שלהם, ולהפוך אותו לריווחי ויציב בסייעתא דשמיא.

לתועלת המנויים קיבלנו ממנו מדריך מקוצר לניהול העסק, שעזר לעשרות עסקים לעבוד נכון להתפתח ולייצב את העסק.

גם אתם מוזמנים להוריד את המדריך ולהצעיד את העסק להצלחה גדולה בעז"ה.

להורדת המדריך לחץ כאן

כתיבת תגובה