'באמונה' הודיעה: מקימה אגף שיתמקד בבינוי לציבור החרדי

מתרחבת מהציבור הדתי גם אל הציבור החרדי: חברת הנדל"ן 'באמונה' משיקה אגף חרדי | בסך הכל עתידה החברה לאכלס מעל 850 יח"ד בבית שמש בשנתיים הקרובות | חנוכת הפרויקט לציבור החרדי ברמה ד2, היוותה את הזרז להשקתו הרשמית של האגף החרדי בחברת הנדל"ן

פרויקט על הנוף של חברת באמונה - לציבור החרדי בבית שמש | צילום: יח"צ

 עם הפנים לציבור החרדי: חברת הנדל"ן 'באמונה' משיקה את האגף החרדי בחברה. ההודעה על כך נמסרה בעת חנוכת הפרויקט הראשון של החברה לציבור החרדי – 'על הנוף' בית שמש, 280 יח"ד בשכונה ד 2 בבית שמש. בסופ"ש האחרון התקיים טקס החנוכה וקביעת מזוזות לפרויקט, שסימל את סיום הפרויקט הענק מבית חברת באמונה וחברת שערי בית שמש, שנמכר כולו לציבור החרדי.

חנוכת הפרויקט היוותה את הזרז להשקתו הרשמית של האגף החרדי בחברת הנדל"ן 'באמונה', שהתמחתה במשך שנים בבנייה וייזום לציבור הדתי.

ישראל זעירא מנכ"ל חברת 'באמונה' אמר, כי "זהו פרויקט ראשון שנחנך עבור הציבור החרדי על ידי 'באמונה' ושני פרויקטים נוספים כבר בביצוע ויאוכלסו בעז"ה בתוך כשנתיים. בסה"כ, אנחנו עתידים לבנות בבית שמש כ-860 יח"ד עבור הציבור החרדי. פתיחת שורות החברה למגזר החרדי נולדה בעקבות פניה של ראש העיר דאז ח"כ משה אבוטבול וסגנו ר' משה מונטג בקריאה ליזמים שבעבר לא נגשו למכרזים מחוסר עניין".

זעירא הוסיף, כי המורכבויות בהם נתקלה החברה בכל הקשור לתכנית מחיר למשתכן היו גדולות מאוד, כדוגמת 'מריחת' זמן הבנייה עקב עיכובים גדולים בקבלות היתרים, וכן בעיות נוספות שהתכנית מכניסה לכל תהליך הבנייה.

הפרויקט תוכנן ע"י האדריכל אייל איצקין ונבנה ע"י חברת הביצוע עומר בר, תוך הקפדה על רמת גימור גבוהה

ישראל זעירא, מנכ"ל באמונה, מעניק תעודת הוקרה לח"כ משה אבוטבול | צילום: יח"צ

ותכנון מוקפד ומתאים לציבור החרדי.

ראש העיר בית עליזה בלוך שנשאה דברים בטקס ובירכה את היזמים על הפרויקט המוצלח – כאמור הראשון מתוך שלושה פרויקטים של החברה בבית שמש – קראה לתושבים החדשים להמשיך לפתוח את הלב לכלל האוכלוסיות כמו שרק בית שמש יודעת, איחלה אכלוס קל ונעים והתערות מוצלחת במרקם החברתי המגוון של העיר בית שמש.

ראש העיר בית שמש לשעבר, ח"כ משה אבוטבול נשא דברים ושיבח את הפרויקט, על האיכות הגבוהה וההקפדה גם בפן המוסרי והדתי. אבוטבול אמר שהחברה דאגה לצרכים המלאים של הציבור הדתי – כדוגמת משאבות מים עם תקן שבת, מעליות שבת, מרפסות סוכה וכדומה, ושכחבר בשדולה למען השבת הוא מבין את החשיבות הגדולה ויודע עד כמה הדבר אינו ברור מאליו, וכי היזמים נרתמו לכך כבר בשלביו הראשונים של הפרויקט.

לצד בלוך ואבוטבול, השתתפו עוד באירוע גם חבר מועצת העיר ויו"ר הוועדה לתכנון ובנייה ר' שמעון גולדברג, עו"ד ר' דוד זעירא, ר' משה מונטג מנכ"ל הגמח המרכזי, צוות המתכננים, צוות השיווק, צוות הביצוע והלקוחות בפרויקט.

בתום האירוע הוא היזמים נתנאל שטרן וישראל זעירא בחום רב לקבלני הביצוע ולכל צוות העובדים המסור וכן לאנשי העיריה שסייעו רבות להצלחת הפרויקט.

כתיבת תגובה