ההימור לא צלח: המכולה עם כ-25,000 ה'פקטים' נתפסה

בבדיקת מכולה עליה הוצהר כי היא מכילה כלי זכוכית, הופתעו עובדי המכס לגלות כ-450 ארגזי סיגריות, וסה"כ נמצאו במכולה כ-25,000 פקטים של סיגריות | בעקבות כך, נפתחה חקירה משותפת של מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים בשיתוף מכס אשדוד במסגרתה נחקר החשוד, ושופט בית המשפט השלום באשקלון שחרר אותו בתנאים מגבילים

סיגריות | צילום: ביזנעס

עובדי בית המכס באשדוד נדהמו לגלות בבדיקת מכולה עליה הוצהר כי היא מכילה כלי זכוכית, כ-450 ארגזי סיגריות. עם חשיפת מאות ארגזי הסיגריות נעצר יבואן המכולה, נאדר עבד אלהאדי, תושב שכם, והוא הובא מוקדם יותר השבוע בפני בית משפט השלום באשקלון בחשד להצהרה כוזבת במטרה להתחמק מתשלום המס בגין הסיגריות. והשופט הבכיר אור אדם שחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

מעיון בבקשת המעצר עולה כי היבואן אלהאדי הגיש לבית המכס בעיר אשדוד רשימון יבוא על שמו בגין יבוא 2 מכולות המכילות כוסות וקערות מזכוכית. וכאשר הגיעו המכולות לבית מכס אשדוד הן הופנו לשיקוף, שם נמצא כי מכולה אחת אכן הכילה כלי זכוכית, ואילו המכולה השנייה הכילה כ-450 ארגזים של סיגריות מסוג אלגנס ומנצ'סטר.

סה"כ נמצאו במכולה כ-25,000 פקטים של סיגריות. בעקבות כך, נפתחה חקירה משותפת של מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים בשיתוף מכס אשדוד במסגרתה נחקר החשוד.

השופט אור אדם מבית משפט השלום באשקלון שחרר את נאדר עבד אלהאדי בתנאים מגבילים בהם: הפקדת מזומן בסך 50,000 ₪, התחייבות עצמית בסך 200,000 ₪ ערבות צד ג' על סך 200,000 ₪ וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

כתיבת תגובה