הותר לפרסום שמו של הקבלן הדרומי הידוע שנחקר באזהרה

הותר לפרסום כי איש העסקים ויזם הנדל"ן מהדרום שנחקר במשטרה במסגרת פרשת הסחיטה באיומים והשימוש בחשבונות פיקטיביים הוא עודד שריקי | בפרשה נעצרו 21 חשודים, ביניהם אחיו של הנשיא לשעבר, משה קצב | עורך דינו: "שחרורו מדבר בעד עצמו"

להב 433 | צילום: פלאש 90

הותר לפרסום: איש העסקים ויזם הנדל"ן שנחקר במשטרה במסגרת פרשת הסחיטה באיומים והשימוש בחשבונות פיקטיביים הוא הקבלן הדרומי הידוע, עודד שריקי, תושב נתיבות, שגם בונה בצפון בני ברק.

שריקי נחקר באזהרה במשרדי היאל"כ בלהב 433, במשך שעות ארוכות, במסגרת חקירה משותפת עם רשות המסים. ובתום חקירתו שוחרר. במסגרת החקירה, הכחיש איל הנדל"ן את החשדות המיוחסים לו וטען כי פעל בעסקיו אך ורק באופן כשר וחוקי וכי אין לו כל קשר לפרשת החשבוניות הפיקטיביות שהתנהלה ע"י קבוצות פשע.

עם זאת, במשטרה עדיין בוחנים את תגובתו לחקירה, וככל שיידרש, הוא יוזמן לחקירה נוספת.

הפרשה עוסקת בבכ-21 חשודים, בהם אנשי עסקים ועבריינים, בחשד למעורבות בפרשה הקשורה להעלמת מס, הפצת חשבוניות פיקטיביות ועבירות מיסוי נוספות בהיקפים הנאמדים בכחצי מיליארד שקלים.

במסגרת הפרשה, נעצרו אנשים הקשורים למשפחות פשע ידועות, שחלקם אף פעלו מתוך מלון יוקרתי תוך השתלטות על חדרים ללא כל תשלום, ובעל המלון חשש להתלונן עליהם.

בין העצורים גם יורם קצב, אחיו של נשיא המדינה לשעבר, משה קצב.

עורך דינו של שריקי, אבי חימי מסר, כי "קל מאוד לפגוע בשמו הטוב של אדם באמצעות כותרות כי הוא 'נעצר לחקירה', גם אם אין מאחוריהן שום תוכן אמיתי. נעמיד דברים על דיוקם.

"אמנם מרשי, שבנה את שמו הטוב בזיעת אפו ובעשר אצבעותיו, נחקר בפרשה. אבל לאחר שמסר גרסתו כי לא נפל במעשיו רבב, מרשי לא נעצר ושוחרר לדרכו. נדמה לי ששחרורו מדבר בעד עצמו".

כתיבת תגובה