החשש מהמוטציה: ירידות חדות בוול סטריט ובת"א

מדד ת"א 125 איבד 2.2%, ת"א בנקים מחק 2.8% • קבוצת דלק נפלה ב-9.1% במחזור גבוה • הדאקס צולל ביותר מ-3% • מדד הפחד מזנק ב-31% • חבילת סיוע ענקית בהיקף של כ-900 מיליארד דולר תאושר למשק האמריקאי • מנוצ'ין: הצ'ק של 600 דולר יגיע בשבוע הבא לאזרחים • טסלה יורדת ב-4%

בורסת ת"א | צילום מרים אלסטר, פלאש 90

הבורסות מגיבות בתנועות חדות לאור החשש המתגבר מהמוטציה החדשה של נגיף הקורונה, הבורסה בת"א ננעלה באדום כאשר גם בעולם נרשמות תזוזות חדות.

בת"א הובילה את הירידה  קבוצת דלק שצנחה ב-9.1% לנוכח ירידה חדה במחיר הנפט, פתאל ירדה ב-7.8%, וגזית גלוב מחקה 7% מערכה.

כך המגמה גם במניות הקניונים והאופנה שנחלשות ברקע החששות לסגר מחודש וצמצום המסחר. קסטרו צונחת ב-6.8%, גזית גלוב יורדת ב-6.2%, מליסרון יורדת ב-4.7%, גולף 4.3%, רני צים ב-3.8%, ביג ב-2.4%, אמות ב-2.3% ועזריאלי ב-2.1%.

גם בעולם ירדה טסלה ביומה הראשון במדד S&P 500. כאשר נראה שמבחינת שווי שוק תתמקם מאחורי אפל, מיקרוסופט, אמזון, אלפאבית ופייסבוק.

עוד דווח כי ג'י.פי מורגן הודיע על רכישה חוזרת של מניות בהיקף של 30 מיליארד דולר, וזאת בהמשך להודעת הפד כי יתיר לבנקים לחזור ולבצע רכישות עצמיות של מניות ברבעון הראשון של 2021.

שר האוצר האמריקאי סטיבן מנוצ'ין אמר היום לרשת CNBC כי חבילת הסיוע שאושרה ביממה החולפת כוללת סיוע בשכירויות והצ'ק בגובה 600 דולר לאזרחים יגיע בשבוע הבא.

עוד דווח כי יצרניות הסלולר 'אפל' ואמזון סגרו חנויות ומחסנים בקליפורניה וניו ג'רזי בצל התפשטות נגיף הקורונה.

תגובה אחת ל: "החשש מהמוטציה: ירידות חדות בוול סטריט ובת"א"

  1. המטציה כבר פה בענק נזכרו מאוחר מידי!
    ביבי דיבר על זה במוצ"ש וראש ממשלת בריטניה בסוף השבוע אני הקטן כבר מרגיש את זה כבר שבועיים שיש
    התפרצות לא מוסברת בארץ גם באזורים החרדים יש עליה דרמטית בביקוש לויטמינים אצל הגמחים העוסקים בנושא וברור שזה משהו שהגיע מבחוץ
    אגב המוטציה לא יותר קשה אלא יותר מדבקת הסיפטום העקרי כרגע הוא שיעול יבש אבל תכוף מאד אם אתם רואים מישהו משתעל העירו לו אל תתבישו יש תחושה בציבור שאנחנו כבר אחרי וזה ממש לא מאות אנשים בציבור החרדי נדבקו בשבוע האחרון

כתיבת תגובה