הראש החרדי מוכרח לקחת חלק במהפכת ההייטק

כי מציון תצא טכנולוגיה • קבוצת סטארטאפיסטים חרדים יצאו למסע בלונדון שם הרשימו משקיעים פרטיים וקרנות בינלאומיות • השגריר הישראלי בממלכה ערך טקס קבלת פנים למשלחת החרדית ואמר: "הסטארטאפים החרדים צריכים להוביל את מהפכת ההייטק בישראל"

השגריר עם הנהלת אחים גלובל ויזמים חרדים

משלחת סטארטאפים חרדית ראשונה הגיעה השבוע למסע 'רוד שואו' בלונדון. המסע לתעשיית ההייטק הלונדונית נפתח באירוע קבלת פנים יוקרתי שערך שגריר ישראל בבריטניה. המשלחת, שכוללת חברות סטארטאפ של יזמים חרדים מתחומי החקלאות, בריאות, סייבר, בינה מלאכותית ותחומים נוספים, הגיעו למסע שכולל פגישות עם משקיעים, חברות בינלאומיות, לקוחות ושותפים פוטנציאלים.

באירוע שנערך במלון הפילר, השתתפו נציגי בריטיש איירוויז, אנשי עסקים מקומיים, הנספח הכלכלי בשגרירות ישראל, נציגי קרן קמ"ח – קידום מקצועי חרדי והנהלת 'אחים גלובל' שעומדים מאחורי המשלחת.

שגריר ישראל בבריטניה מארק רגב שאירח את הערב, שיתף את הנוכחים במוניטין שיש לתעשיית ההייטק הישראלית בלונדון, ועל ההפתעה של משקיעים ובכירים מהתעשייה המקומית כשהם שמעו על בואה של המשלחת.

"המסר שלי בערב הזה הוא, שמה שאתם עושים הוא קריטי. בשביל הכלכלה הישראלית, יש חשיבות שהמהפכה הטכנולוגית בישראל תכלול את כל האוכלוסיות, לא רק את תושבי הרצליה ותל אביב, אלא גם את הקהילה החרדית בירושלים, ובבני ברק ובמקומות אחרים.

"אין שום סיבה שהראש החרדי, לא רק יהיה חלק מהמהפכה הזאת אלא גם יוביל את מהפכת ההייטק הזאת". אמר השגריר רגב והבטיח שהשגרירות תעמוד לצידם של חברי המשלחת בפתיחת דלתות וחיבור למשקיעים וחברות בבריטניה.

במהלך ימי המסע ללונדון ערכו הסטראטאפיסטים אירוע 'שואו-קייס' למשקיעים יהודים, פגישות עם חברות לונדונים לבחינת שיתופי פעולה ופאנל משקיעים עם אנג'לים מכל רחבי העולם.

 

לדברי איציק קרומבי מנכ"ל ביזמקס וראש משלחת הסטארטאפיסטים החרדים: "שיתופי הפעולה וההסכמים שייחתמו בעזרת השם בזכות סבב הפגישות בלונדון, יתנו דחיפה אדירה לתעשיית ההייטק החרדית ולכלכלה הישראלית בכלל".

חברי המשלחת הם משתתפי חממת הסטארט-אפים ביזלאבס שפועלת ממתחם היזמות והעסקים לחרדים ביזמקס, שהוקם על ידי קרן ק.מ.ח שמסייעת לקהילה החרדית להשתלב בתעסוקה ויזמות, 'אחים גלובל' והרשות לפיתוח ירושלים.

התוכנית פועלת בשיתוף גוגל, KPMG, אמזון, האוניברסיטה העברית ועוד, במטרה לסייע לסטארט-אפים חרדים להתגבר על פערי הבסיס מעמיתיהם בציבור הכללי.

התוכנית מספקת תמיכה רחבת היקף, שכוללת סדנאות מקצועיות, רכישת ידע וכלים רלוונטיים, שיתופי פעולה עם גופים בינלאומיים, מנטורים מקצועיים ופורום משקיעים רחב ופעיל.

כתיבת תגובה