טורי גייסה 10 מיליון ד' בסבב גיוס A לאוטומציית ענן

טורי (Torii), המציעה ניהול של פלטפורמות ארגוניות של תוכנה כשירות (SaaS), הודיעה היום על גיוס 10 מיליון דולר בסבב A שנועד לקדם את האוטומציה של ניהול התוכנה בארגונים • את הסבב הובילה קרן ההון סיכון Wing בלוויית המשקיעים הקיימים של החברה • ג'ייק פלומנברג, שותף ב-Wing VC, יצטרף לדירקטוריון של טורי • סך הגיוס של החברה גדל עד כה ל-15 מיליון דולר

מימין לשמאל: טל ברניצקי, אורי נתיב, אורי הרמתי | צילום: Torii

טורי (Torii), המציעה ניהול של פלטפורמות ארגוניות של תוכנה כשירות (SaaS), הודיעה היום על גיוס 10 מיליון דולר בסבב A שנועד לקדם את האוטומציה של ניהול התוכנה בארגונים. את הסבב הובילה קרן ההון סיכון Wing בלוויית המשקיעים הקיימים של החברה Entrée Capital, Global Founders Capital, Scopus Ventures ו-Uncork Capital. ג'ייק פלומנברג, שותף ב-Wing VC, יצטרף לדירקטוריון של טורי.

האימוץ המתמשך של תוכנות ענן האיץ את יכולתם של ארגונים לעבוד מכל מקום, לשפר את הפריון ולספק לעובדים חוויית עבודה משופרת. במקביל לגידול במספר כלי ה-SaaS הזמינים בארגון עלתה גם רמת התחכום, המחוברות והאינטגרציה. כל אלה הובילו ליצירת אוסף טכנולוגיות שכבר אינו ניתן לניהול ללא הקצאה משמעותית של משאבי מחשוב ייעודיים.

"הגענו לנקודה שבה בני אדם אינם יכולים עוד לנהל ביעילות את תוכנות הענן", אמר אורי הרמתי, מייסד שותף ומנכ"ל טורי. "ארגונים זקוקים לדרך חדשה לניהול השימוש ב-SaaS, ההוצאות עליה ואבטחתה באופן שיאפשר להמשיך להרחיב אותה ולשמור על עובדים מרוצים, אך מבלי לפגוע בגמישות ובצמיחה. חברות פורסות כיום בממוצע 20 ואף יותר יישומי SaaS חדשים מדי חודש. ניהול אפקטיבי של כל אלה ניתן לביצוע רק עם אוטומציה חכמה.

האוטומציה נוכחת בכל היבטי הפלטפורמה של טורי ומסייעת לחברות לקבל החלטות מדויקות ומבוססות בינה לגבי השימוש בתוכנה, ההוצאות הקשורות אליה והתאמה לתקני אבטחת מידע.

  • גילוי אוטומטי: Unified Software Graph של טורי עושה שימוש בלמידת מכונה כדי לנתח מיליוני אירועים ונקודות נתונים במערכות של ניהול זהויות, תכנון משאבים (ERP), פלטפורמות שיתוף פעולה, משאבי אנוש, מערכות לניהול הוצאות ותוספות של דפדפני אינטרנט.
  • מנוע המלצות: טורי מספקת תמונה אחת משולבת של כל היישומים שהתגלו בארגון ובכך יוצרת שקיפות של השימוש וההוצאה הכלל-ארגוניים על SaaS. טורי מציעה אינטגרציה הדוקה עם יותר מ-100 יישומי SaaS, אשר 25% מהם ניתנים לניהול מלא.
  • זרמי עבודה אוטומטיים ללא קוד: ה-No-Code Orchestration Engine של טורי הוא מנוע קל לשימוש ללא קוד המאפשר ליצור ולפרוס תהליכי אוטומציה עבור כל אחד מיישומי ה-SaaS בארגון.

"טורי חוללה מהפך בתהליכי קליטה ועזיבה של עובדינו. הודות לטורי, משימה שבעבר דרשה עד חצי שעה לעובד, אינה גוזלת זמן כלל היום. היכולת של טורי לפשט תהליכיים עזרה לנו לשפר את אמצעי הבקרה הפנימיים ומילאה תפקיד חשוב בביקורת הציות המוצלחת לכללי 2SOC שנערכה אצלנו לאחרונה," אמר ז'ואו דובין, מנהל הטכנולוגיות ב-Rock Content. "היכולות של טורי מציגות בבירור את דפוסי השימוש שלנו ב-SaaS, והחוזים והעלויות הכרוכים בכך. חסכנו יותר ממיליון דולר הודות לכלים של טורי, שאפשרו לנו לבחון ולהצדיק את השימוש ביישומי SaaS."

עם גידול בהכנסות של 400% משנה לשנה ב-2020, טורי מנטרת ומטייבת כיום נכסי תוכנה ששוויים למעלה ממיליארד דולר וטרנסאקציות המשקפות יותר מ-4 מיליארד דולר, בכל סוגי החברות המרכיבות את בסיס לקוחותיה. החברה מפתחת כעת מאפייני בינה חדשים לרבות המלצות אוטומטיות על תוכנה, מוכנות לציות והקצאת עלויות.

ג'ייק פלומנברג, שותף ב-Wing Venture Capital, אמר, "תוכנות ענן הפכו בעשור האחרון מתופעה חריגה לנורמה ארגונית. החיבורים ויכולות איסוף הנתונים של Torii מאפשרים לארגונים לייעל באמצעות אוטומציה מבוססת בינה היבטי ניהול שלא היו ניתנים לניהול באתר פיזי."

טורי תשתמש במימון שגייסה להרחבת צוותי ההנדסה ומדעי הנתונים שלה בישראל ואת הצוותים המסחריים בארה"ב.

אורי הרמתי, מנכ"ל החברה הוא יזם סדרתי שמאחוריו יותר מעשור של ידע וניסיון עסקיים במגוון תפקידים. אורי הקים את Life on Air (Meerkat, Houseparty), המשמשת מיליוני משתמשים ברחבי העולם ובה כיהן כמנהל המוצרים וכמנהל פעולות החברה. לפני כן הקים את Skedook, ושימש כיועץ בכיר בדלויט.

אורי נתיב, סמנכ"ל המוצר בעל ניסיון של יותר מ-19 שנה בהנדסת תוכנה וניהול מוצר, הן כמהנדס והן כמנהל בשטח. הוא הקים את Klarna Engineering Center בתל אביב ושימש בו כסמנכ"ל הנדסה ומנהל אתר. לאורי ניסיון רחב בתכנון מוצרי B2B ארגוניים עוד מימיו ב-VMWare, EMC, nLayers ו-Sanctum.

טל ברניצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיה הוא מפתח וארכיטקט תוכנה מנוסה שמילא תפקידים טכניים וניהוליים במשך יותר מ-13 שנים. לפני שהצטרף לטורי, כיהן כסמנכ"ל מו"פ ב-Bizzabo, שם הוביל את צוות ההנדסה ממוצרי המובייל הראשונים עד למעבר לפלטפורמת SaaS מעוטרת פרסים. טל טיפח את אהבתו לפיתוח מוצרים מאובטחים בזמן שעבד על מוצרי הדגל של חברת צ'ק פוינט.

טורי (Torii), שמשרדיה בעיר ניו יורק, מנהלת SaaS ארגוניות באמצעות פלטפורמת אוטומציה המאפשרת לארגון לנהל את כל התוכנה שברשותו. פלטפורמת ניהול ה-SaaS של טורי מסייעת לחברות לגלות, לטייב ולמכן את השימוש בתוכנה, כמו גם את ההוצאות עליה והתאמה לתקני אבטחת מידע.

בין לקוחותיה של טורי גם Delivery Hero, Instacart, Payoneer, Fiverr, Sisense, Yotpo, Logz.io, Appsflyer, Via, Chewy, Twitch, Palo Alto Networks, Monday, Cloudinary, Hi Bob ורבות נוספות.

כתיבת תגובה