לוח מודעות רחוב פרסום יעיל לעסק שלך

מחפשים פרסום תדמיתי ויעיל לעסק? במגזר החרדי, אחת מדרכי הפרסום הפופולאריות ביותר היא פרסום באמצעות לוח מודעות רחוב. זוהי דרך לגרוף תקשורת המונים, לעלות למודעות הציבור ולהתפרסם.

FREEPIK

מהי המשמעות של לוח מודעות רחוב?

בעלי עסקים דואגים לפרסם את עצמם במדיות שונות ועובר יותר ויותר לצריכה של מדיה דיגיטלית. אך, הציבור החרדי עדיין משמר את עיקר כוח הפרסום שבו בפרסום המבוסס על מודעות רחוב, שלטים, פליירים ועוד.

רמת החשיפה

אנשים רבים מבלים זמן ניכר בצעידה ברחובות העיר ממקום למקום או בשהייה מרוכזת במקומות מסוימים המיועדים לכך כמו תחנת אוטובוס, מרכז קניות ועוד. ולכן כדאי לממש את הפוטנציאל הגלום במקומות אלו ולהפוך אותם למקומות פרסום באמצעות לוח מודעות רחוב .

מחקרים מוכיחים כי רמת החשיפה למודעות רחוב בציבור החרדי גבוהה משיעור החשיפה לדרכי פרסום מודפסות אחרות (עיתונים ועוד). אין ספק שפרסום באמצעות לוח מודעות היא דרך הפרסום היעילה ביותר בציבור החרדי.

לכן מומלץ לכל חברה המכבדת את עצמה לשלב בקמפיין שלה פרסום חוצות שכולל הדבקת מודעות על לוחות בריכוזים חרדיים.

יתרונות הפרסום בדרך זו

ישנם כמה יתרונות משמעותיים לפרסום באמצעות מודעות רחוב:

  • זמן החשיפה הממוצע של המודעה גבוה יחסית למדיות אחרות של פרסום.
  • המודעה מותאמת לכלל האוכלוסייה.
  • המודעה מותאמת לכל תוכן פרסומי שהלקוח יבחר.

הדבקת מודעות רחוב בעבר

במשך שנים רבות התחום היה מופקר באופן יחסי ונתון לשיקול דעת המדביקים בכל עיר. באותם ימים היו מצבים בהם הודבקה מודעת פרסום על לוח מודעות ולאחר זמן קצר ביותר הודבקה עליה מודעה של מפרסם אחר שכיסתה את כולה. לא הייתה יכולת לשער את משך זמן הישארותה של המודעה ואת האפקט הפרסומי שלה. כמו כן, לא היה גוף שידאג לנראות הלוח והאסתטיקה שלו ומראה הלוח המוזנח וחסר הסדר לא משך אנשים לקריאה והפחתי תעו יותר את האפקט הפרסומי.

הדבקת מודעות רחוב כיום

כיום, במרבית הערים עברו למודל שונה בתכלית של הדבקה ממסודרת באמצעות זכיינים כדוגמת גיל סטריט הדבקת מודעות רחוב . מציאות זו יוצרת אור חדש וסדר בתחום. הדבקה באמצעות זכיינים ממסדת את פרסום החוצות ומפקחת עליו בחסות העירייה.

כיצד פועל מודל הזכיינות?

לאחר שהזכיין זוכה במכרז ומקבל רישיון חוקי לבצע עבודות הדבקה באזורים מוגדרים, הוא מקבל מספר סמכויות, במקביל לסמכויות הרשות העירונית בתחום.

סמכויות הזכיין

  • הזכיין מתפקד כזרוע ביצועית במשך זמן קצוב (1-3 שנים).
  • הזכיין אחראי בלעדי על ביצוע הדבקה.
  • הזכיין גובה את האגרה בשביל העירייה.

סמכויות הרשות העירונית

  • הרשות העירונית אחראית על פיקוח ובקרה שהזכיין עומד בדרישות.
  • הרשות העירונית אוכפת חוקים נגד מפרי חוק

באמצעות פעולות אלו התחום הופך למסודר, בטוח ויעיל עבור המפרסמים.

היתרונות הנגזרים מהדבקת מודעות באמצעות זכיינים

כיום, ברוב האזורים החרדיים ההדבקה מתבצעת באמצעות זכיינים ופיקוח של העירייה. למציאות זו יתרונות רבים:

  • הרתעה – לגוף המפקח ישנה סמכות להטיל קנסות על מפרסמים המדביקים בצורה לא מאושרת וכך מובטחת בלעדיות כמעט מוחלטת לזכיינים המגבירה את החשיפה של המפרסמים דרכם.
  • פרסום יעיל – פרסום באמצעות זכיין מבטיח שהמודעה המעוצבת שהושקעו בה משאבים רבים, אכן מודבקת ונוכחת על לוח המודעות לפרק הזמן שהובטח ללא כיסוי של פרסום אחר.
  • אסתטיקה – האסתטיקה אף היא משמשת ככלי פרסומי יעיל. באופן הדבקה זה הלוחות נעימים לעין, מסודרים ומשכים את הלב וגם שם המותג משתדרג יותר שהוא מוגש בצורה זו.

לסיכום

פרסום באמצעות הדבקת מודעות על לוח מודעות הוא אמצעי פרסום יעיל ביותר, בייחוד בריכוזים חרדיים. כשההדבקה מתבצעת באמצעות זכיינים כדוגמת גיל סטריט הדבקת מודעות רחוב, ניתן לדעת שמודעת הפרסום המושקעת אכן עושה את שלה ותביא לפריחת העסק.

כתיבת תגובה