מאות מיליוני שקלים הולבנו בתחנת דלק

אויבים מבית: פשיטה נוספת של המשטרה על מוקד פשיעה כלכלי בחברה הערבית בצפון הארץ | מכים את המדינה בכיס: עפ"י חומר החקירה, גורמים עברייניים המשתייכים לחברה הערבית עשו שימוש בחשבוניות פיקטיביות שמקורן בתחנת דלק, כאשר המטרה הנה הלבנת הון והונאה של רשויות המס בהיקף של מאות מיליוני שקלים

תחנת דלק | צילום אילוסטרציה: הדס פרוש, פלאש 90

במסגרת פעילות מבצעית "מסלול בטוח" והמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית, לחיזוק המשילות וההרתעה: הבוקר, נערכה במספר מוקדים בצפון הארץ ובדרומה פעילות ממוקדת של המפלג לאכיפה כלכלית צפון בלהב 433 ביחד עם רשות המסים נגד הפשיעה הכלכלית בחברה הערבית.

במהלך החודשים האחרונים, נוהלה במפלג לאכיפה כלכלית צפון בלהב 433 חקירה סמויה בשיתוף חקירות מע"מ ומכס חיפה ופקיד שומה חקירות מס הכנסה חיפה ברשות המסים, בחשד לעבירות מס, הלבנת הון תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים.

עפ"י חומר החקירה עולה כי גורמים עברייניים המשתייכים לחברה הערבית באזור צפון הארץ עשו שימוש בחשבוניות פיקטיביות שמקורן בתחנת דלק, כאשר המטרה הנה הלבנת הון והונאה של רשויות המס.

במהלך החקירה הסמויה עלו חשדות לביצוען של עבירות של סחיטה באיומים וכן עבירות שוחד.

עם המעבר לחקירה גלויה פשטו שוטרי להב 433 ביחד עם שוטרי מחוז צפון, מחוז חוף, מחוז דרום, וחוקרים ממשרד פקיד שומה חקירות חיפה ומחקירות מכס מע"מ חיפה, ומנהל הדלק על בתיהם ועסקיהם של 11 חשודים וביצעו חיפושים לאיתור ראיות, תפיסת רכוש לחילוט ומוצגים לצורכי חקירה.

בתום החיפושים נעצרו 11 חשודים לחקירה באזהרה ונתפסו שיקים ומזומן על 120 אלף ש"ח, תכשיטים ו- 13 רכבים ביניהם רכבי יוקרה.

החקירה מנוהלת ע"י משטרת ישראל ורשות המיסים, בליווי פרקליטות מחוז צפון (פלילי), הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ומנהל הדלק והגז.

בהתאם לצורכי החקירה, בכוונת המשטרה להביא את החשודים לדיון בהארכת מעצר בביהמ"ש השלום בנצרת.

כתיבת תגובה