עולם ההשקעות הבריטי קורץ לישראלים: נדל"ן בהישג יד

יש לך 150 אלף ש"ח להשקעה? בוא לעשות איתם כסף בבריטניה העצמאית בלי לקום מהכיסא • היציאה הצפויה של בריטניה מהאיחוד האירופי, מחירי ההון והבניה הנמוכים ואפשרויות חדשות למינוף, יוצרים הזדמנות ייחודית להשקעה מבטיחה עם תשואה גבוהה • 'רויאל נכסים-נדל"ן' בהצעה מפתה גם למשקיעים קטנים מישראל

השקעות נדל"ן באנגליה - גם למשקיע הקטן | תמונה: pixabay

ההבטחה של הממשלה החדשה בבריטניה, להביא לסיומה של סאגת הברקזיט הבלתי נגמרת, שהשפיעה קשות על הכלכלה הבריטית, מביאה בכנפיה בשורה אדירה ליזמים ולמשקיעים ישראליים.

לפני שניגש אל ההזדמנות, שתהפוך אתכם לבעלים המאושרים של דירת מגורים, המניבה תשואה חודשית נאה, בלב אחת מערי בריטניה, נקדים ונספר לכם על החלטה חדשה של אחד הבנקים הגדולים בשוק זה באנגליה, המאפשרת מתן משכנתאות גם למשקיעים מבחוץ.

במסגרת ההחלטה, הנכסים שיירכשו בהשקעה, יאפשרו מינוף של פי ארבעה מההון העצמי. כלומר, השקעת נדל"ן בהזדמנות כפולה: גם ליהנות ממשק כנפי הברקזיט והשיפור הכלכלי שיבוא בעקבותיו וגם לקבל מימון של עד 75% מערך הנכסים הנרכשים להשקעה. אשר להחלטת הבנק, מדובר בחידוש מרענן, מאחר ועד כה לא אפשרו הבנקים הבריטיים לנתינים זרים לקבל כל משכנתא על נכס ראשון.

האישור של הבנק הבריטי, מתייחס לרכישת נכסים בערים מאוד מבוקשות, דוגמת לונדון, מנצ'סטר, ליברפול, שפילד, לידס ועוד.

וזה הזמן להכיר את משפחת גרינברג, בעליה של 'רויאל נכסים', המתגוררת באנגליה כבר מעל ל-200 שנה. המשפחה, מרימה את הכפפה, ונוטלת עבור משקיעים שהיא מגייסת באמצעות חברה ייעודית שהקימה – את כל הניסיון שצברה, יחד עם הניסיון העסקי בן יובל השנים מאז הקים אבי המשפחה את חברת הנדל"ן הגדולה רויאל נכסים – כשאת הניסיון עתיר השנים הזה, מרכז דור ההמשך של המשפחה בניתוב משקיעים – גדולים, בינוניים ואפילו קטנים – אל השקעות נדל"ן מניבות בשוק הבריטי הרותח.

ולמה דירות למגורים? מסתבר, שהשוק פורח מתמיד, והביקוש לשכירות דירות הינו אין סופי. הוסיפו לכך את שער הפאונד הנמוך, המאפשר רכישת ואף בניית דירות במחירים נמוכים, ותרבות הנדל"ן המאפשרת למשקיעים מנוחת הדעת, כאשר היזמים המבצעים את הבינוי, ממשיכים בעצמם בטיפול בנכסים עבור המשקיעים, תוך התקשרות עם חברות ניהול המטפלות עבורם בכל הנדרש. החל באיתור שוכרים וחתימת החוזים מולם, המשך בטיפול בבלאי ובתלונות הדיירים וכלה בגביה וטיפול מול היזמים והמשקיעים.

לרויאל נכסים, משרדי השקעות במנצ'סטר ובתל אביב, והם מנגישים למשקיעים מכל העולם, השקעות בנדל"ן בריטי, בדירות מגורים, מגורי סטודנטים, בתי אבות ועוד.

"שוק הנדל"ן הבריטי מבעבע וישנו מחסור חמור בפרויקטים לדיור בבריטניה, והממשלה מאפשרת הטבות רבות ליזמים, לקבלנים וכדומה, על מנת לפתור את המחסור החמור", אומר חיים פרקוף, סמנכ"ל השקעות ברויאל נכסים, בשיחה עם 'ביזנעס'.

לדבריו, נתון נוסף המשחק לטובת המשקיעים שעדיין מתלבטים, הוא בתמיכת השמרנים בראשות ג'ונסון, בביטול מס הרכישה עבור רכישת דירה שנייה, שכיום עומד על סך של 3% לדירה ששוויה מעל 125 אלף פאונד. זאת, במטרה מוצהרת לעידוד משקיעים.

החיבור של רויאל נכסים אל היזמים הוותיקים והאמינים ביותר בבריטניה, לצד תרבות חברות הניהול, מאפשרים למשקיעים לרכוש את הנכס בלי לקום מהכיסא, בלי לטפל מול השוכרים, בלי להתעסק עם תקלות ותיקונים וללא כאב ראש, מלבד הדאגה היכן להשקיע את התשואות הגבוהות.

כאמור, בזכות ההחלטה הבנקאית לאפשר למשקיעים מימון של עד 75% מערך הנכס, כמו גם שער הליש"ט הנמוך ועידוד ממשלתי למשקיעים – רויאל נכסים מציעה עתה השקעות נדל"ן מניבות, בדירות מגורים להשכרה, בהשקעה של החל מ-150 אלף שקלים בלבד.

רוצים לשמוע פרטים נוספים או לקבוע פגישת היכרות עם נציגות רויאל נכסים בארץ?
מלאו את פרטיכם בטופס ונציג החברה יחזור אליכם >>>




















    כתיבת תגובה