רוצים לרכוש רכב? גשו לעמדה הממוחשבת

כבר לא מדברים עם סוכן כדי לרכוש רכב: יבואנית הרכב החשמלי SKYWELL, מודיעה על צעד יצירתי בחוויית הלקוח והציבה עמדה לרכישה עצמית של רכבים בתערוכת אוטומוטור | את העמדה פיתחה חברת הפינטק הישראלית נאייקס

ה-ET5 של סקייוול | צילום: עמית אגרונוב

טרנד הקופות בשירות עצמי תופס תאוצה בשנים האחרונות, בין היתר בשל העובדה שהוא מעניק חווית קנייה פשוטה וקלה ללקוח ומציגה בפניו מגוון רחב של אפשרויות. עמדות השירות העצמי הפכו להיות פופולריות מאוד והן מאפשרות, בין היתר קיצור תורים, הזמנה מראש, תשלום מהיר, חסכון בכח אדם ועוד. את העמדות שניתן למצוא כיום בעיקר בתחום המזון, מביאה נאייקס לראשונה גם לענף הרכב.

קבוצת כדורי יבואנית SKYWELL, מותג הרכב החשמלי, מודיעה על צעד יצירתי נוסף בחוויית הלקוח עבור נהגי SKYWELL. העמדה הייחודית שפיתחה חברת הפינטק הישראלית נאייקס תוצב בביתן החברה בתערוכת אוטומוטור, שנפתחה אתמול (א') באקספו, גני התערוכה.

נאייקס פיתחה את העמדה לשירות עצמי ("קיוסק") המאפשרת ללקוח בחירה של דגם רכב, סוג הריפוד ואביזרים נלווים בעזרת ממשק חוויתי על גבי המסך. תשלום המקדמה מתבצע במסוף הסליקה החכם, בתקן EMV המותקן בעמדה, כך שהלקוח שולט בכל תהליך הרכישה מתחילתו ועד סופו.

הקיוסק בעמדה של סקייוול | צילום: גדי סיארה

 

קבוצת כדורי עוסקת בתחום הרכב החל משנת 1948. קבוצת כדורי הינה יבואנית ומשווקת חלקי חילוף לרכב הגדולה בישראל. בנוסף, בבעלות הקבוצה חברת הליסינג OTO המתמחה בליסינג לחברות היי טק ומנהלת צי רכב בהיקף של אלפי רכבים. במקביל לפעילות הרכב הענפה, החברה עוסקת גם בתחום הנדל"ן ובבעלותה שטחי אחסון ולוגיסטיקה המושכרים לחברות מובילות במשק.

תגובה אחת ל: "רוצים לרכוש רכב? גשו לעמדה הממוחשבת"

  1. זה יכול ליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייגנב

כתיבת תגובה