איך תוכלו להרוויח שמספר הדירות יגדל?

הזדמנות השקעה בפרויקט תמ"א 38 בשכונת 'מעלות דפנה' בבירה, מציעה למשקיעים השקעה לטווח קצר בשלושה מסלולים משתלמים במיוחד באיזור שהביקוש בו רק הולך וגדל במיוחד לנוכח מגיפת הקורונה והמהומות בארצות הברית ובבירות אירופה

תמ"א 38 | צילום אילוסטרציה: חן ליאופולד, פלאש 90

יום המסחר הראשון של השבוע נפתח בשביתה של עובדי הבורסה לניירות ערך, שביתה שהביאה לביטול המסחר באותו יום וייתכן כי גרמה לא מעט הפסדים למשקיעים, בעיקר למשקיעי היום שכל יום בו לא מתקיים מסחר, עשוי להסב להם הפסד.

בתקופות של חוסר וודאות, של חששות מפני הבאות, של מגיפות ומלחמות, מחפשים המשקיעים הזדמנויות השקעה יציבות, אמינות ובעיקר כאלו שיכולות לשמש עוגן בסערות המתרגשות ובאות. מטבע הדברים, בכל פעם בה הזדעזע העולם המוכר לנו, מצאו המשקיעים מפלט בהשקעות יציבות ו"סטנדרטיות" דוגמת קרקעות, מתכות יקרות, עסקים פרטיים וסחורות מבוקשות.

בקבוצת 'בסדנו' שם עוקבים בדריכות אחר המגמות בשוקי ההון ובקרב המשקיעים, ואף מציעים שורה של הזדמנויות השקעה מותאמות למצב הכלכלי והגיאופוליטי הנוכחי, מצביעים על הזדמנות השקעה בפרויקט תמ"א 38 בשכונת מעלות דפנה בבירה כהזדמנות אידיאלית בעת הזאת.

"זו השקעה באזור שהביקוש בו רק הולך וגדל וזה עוד לפני גלי העלייה הצפויים בעקבות ההתרחשויות במדינות המערב", אומר יו"ר 'בסדנו', הרב אליעזר גרוס ומוסיף: "בדומה לרבות מההשקעות שלנו, גם זו מוגבלת במספר המשקיעים וביחידות ההשקעה ואנחנו נמצאים בעיצומו של הגיוס כאשר התשואה ידועה כבר עתה ואין צורך לכסוס ציפורניים בהמתנה למועד ה'יציאה' מההשקעה".

נציין כי מעלות דפנה הפכה בשנים האחרונות מוקד משיכה לרבים מבני חו"ל שבחרו לבנות את ביתם בארצנו הקדושה. וזו ככל הנראה הסיבה שניתן למצוא בשכונה עוד ועוד יוזמות ופרויקטים של 'תמ"א 38'. בפרויקט האמור יהפוך בניין בן ארבע קומות (לא כולל קומת קרקע), ארבע כניסות ושלושים ואחת דירות לבניין בן שבע קומות שבו 52 דירות. המשקיעים הזריזים יוכלו לבחור בין מסלול השקעה שיקנה זכויות במניות החברה היזמית, ובין הלוואה נדחית שמקנה ריבית קבועה ושנתית או הלוואה מיידית שמקנה ריבית קבועה גבוהה מהמקובל בשוק.

קבוצת בסדנו המשווקת את הפרויקט מזמינה אתכם לפגישות אישיות עם מנהלי תיקי לקוחות, ביום רביעי כ"ה בסיון, 17 ביוני בשעה 7:00 בערב במשרדי החברה, בקניון הר חוצבים. הרשמה מראש חובה. לחותמים בערב זה תינתן הטבה מיוחדת.

כתיבת תגובה