בכ-3 מיליון שקלים: התאורה החדשה בשער הנגב

קבוצת ניסקו זכתה במכרז חברת החשמל לביצוע פרויקט החלפת התאורה ברחבי המועצה האזורית שער הנגב | היקף הפרויקט כ-3 מיליון שקלים | היישובים הקרובים לגבול רצועת עזה סבלו מתשתיות ישנות בתחום תאורת הרחוב | הפרויקט יסייע להגברת הביטחון האישי של התושבים במרחב הציבורי ויחסוך בהוצאות אנרגיה

מימין לשמאל: שני חיים – מנהל פרויקטים תאורה קבוצת ניסקו,  אייל סייר – מנכ"ל ניסקו,  אמיר ליבנה - סמנכ"ל אסטרטגיה חדשנות ושינוי מבני חברת החשמל, חיים נחמיאס – מנהל הפרוייקט חברת החשמל, דוד אדלשטיין – מהנדס הפרוייקט חברת החשמל | צילום: יוסי וייס, חברת החשמל

מאירים את יישובי המועצה האזורית שער הנגב ומגבירים את הביטחון האישי: קבוצת ניסקו מדווחת על סיום פרויקט עבור חברת החשמל להחלפת תאורת הרחוב ביישובי המועצה האזורית שער הנגב בתאורה מתקדמת.

טקס סיום הפרויקט התקיים בחממה הטכנולוגית של קיבוץ ניר עם במעמד השרה להגנת הסביבה הגב' תמר זנדברג, ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין, ראשי הישובים, סמנכ"ל אסטרטגיה חדשנות, ושינוי מבני בחברת החשמל אמיר ליבנה, ומנכ"ל חברת ניסקו אייל סייר. במסגרת הפרויקט הותקנו ברחבי היישובים השייכים לתחומי השיפוט של המועצה כ-2500  גופי תאורה מתקדמת בהיקף כספי של 2.7 מיליון ש"ח.

קבוצת ניסקו העוסקת בפרויקטים רחבי היקף בתחום החשמל והתאורה, זכתה במכרז להובלת פרויקט ההתייעלות, אשר הקיף 11 אתרים וישובים במועצה האזורית ובהם מכללת ספיר.

שני חיים, מנהל פרוייקטים תאורה קבוצת ניסקו הסביר, כי "היות והמועצה האזורית שער הנגב בנויה ממספר גדול של יישובים וותיקים וקיבוצים, מצב התאורה במרחב הציבורי היה רעוע, עם נכונות ורצון מצד הישובים לשפר את מצב התאורה והאחידות האורית, ולהביא לתושבים בשורה של ממש בתחום הביטחון האישי, בעיקר נוכח קרבתם הגיאוגרפית לגבול עם רצועת עזה. במקביל, הפרויקט שם דגש מרכזי על חסכון אנרגטי, שמבטיח החזר השקעה וכדאיות כלכלית של המהלך ברמה המוניציפלית".

כחלק ממהלך שיפור התאורה, פיתחה ניסקו אופטיקות ייעודיות שיעמדו בדרישות המחמירות של חברת החשמל ויתנו מענה ליישובים עצמם. בימים אלו ובהמשך לבקשות שעלו מהשטח, משלימה ניסקו נדבכים נוספים בהארת היישובים, עם פריסת תאורת הצפה מתקדמת גם במגרשי הספורט השונים הפרוסים במרחב ומשמשים את התושבים, לרבות הילדים ובני הנוער, בפעילות ספורט ופנאי.

כתיבת תגובה