ב-165 מיליון: קבוצת יובלים נכנסת לראשונה לתחום המרלו"גים

קבוצת יובלים וקבוצת יוקה פארק רוכשות קרקע באזה"ת סגולה בתמורה לכ- 165 מיליון שקל | החברות יקימו פרויקט בהשקעה של כ- 560 מיליון שקל, שיחולק ליחידות קטנות וישווק למשתמשי קצה ולמשקיעים

מרלו"ג בפתח תקוה | הדמיה: בר לוי דיין אדריכלים

קבוצת יובלים בבעלותו של איציק ברוך, שעוסקת ביזמות נדל"ן למגורים מסחר ומשרדים, נכנסת לתחום הלוגיסטי: החברה דיווחה כי התקשרה בהסכם שותפות (50%-50%) עם קבוצת יוקה פארק, בבעלות משה אביטן ויואב שחר, במסגרתו ירכשו השתיים מגרש באזור התעשיה סגולה בפתח תקווה, בשטח של כ- 22,000 מ"ר ברוטו , בתמורה ל 165 מיליון שקל.

בכוונת השותפות לפעול להקמת מבנה לוגיסטי בן 5-6  קומות, בשטח כולל של כ- 80,000 מ"ר ברוטו, מתוכם כ 65,000 מ"ר לשיווק, בהשקעה כספית המוערכת בכ-560 מיליון שקל. הפרויקט יחולק ליחידות קטנות של כ – 200 מ"ר וישווק למשתמשי קצה ולמשקיעים.

הפרויקט הינו פרויקט תעשייה בהיקף הגדול ביותר שתוכנן בישראל המיועד לשימושים מעורבים של מסחר, לוגיסטיקה ותעשיה קלה אשר נבנה בקומות עם רמפות וגישה לרכבים.

המגרש הנרכש ממוקם ברחוב גליס במרכז אזה"ת סגולה בפתח תקווה, ובשונה ממבנים לוגיסטיים קלאסיים שנבנים בקומה אחת או בשתי קומות, מדובר במבנה רב קומתי, כשניתן יהיה להגיע לכל קומה ולכל יחידה עם משאיות ורכבים באמצעות רמפות. ההערכה היא כי השטחים ימכרו במחיר של 10-17 אלף שקל למ"ר, בהתאם לשטח היחידה ולקומה.

בעוד מרבית הפרויקטים המוקמים בתחום מיועדים להשכרה ומאחר וקיים ביקוש גדול לרכישת יחידות המיועדות ללוגיסטיקה ולתעשייה קלה בכוונת החברות לשווק את המתחם בדרך של מכירה לבעלי עסקים, יבואנים ויצרנים הזקוקים למחסנים, חברות הייטק ומשקיעים, שמעוניינים להשקיע בנכס נושא תשואה, בשטחים של החל מ- 200 מ"ר.

איציק ברוך, בעלי קבוצת יובלים: "זהו פרויקט ראשון משמעותי שלנו בתחום הלוגיסטיקה, שנמצא בתנופה גדולה. הפרויקט יוקם בשותפות עם קבוצת יוקה פארק שהייתה החברה הראשונה לזהות את הצורך בתחום והינה בעלת הניסיון הרב ביותר בייזום של פרויקטים מסוג זה בישראל.

משה אביטן, בעלים ומנכ"ל משותף יוקה: "השותפות עם יובלים הינה שותפות אסטרטגית ואין לי ספק שהניסיון של שתי החברות, כל אחת בתחומה, ושיתוף הפעולה יביאו להצלחה ולריבוי פרויקטים מוצלחים".

יואב שחר, בעלים ומנכ"ל משותף יוקה: אנו מאמינים שהביקושים לשטחי אחסנה ותעשיה קלה רק ילכו ויגברו ושפעילות זו אף תצבור תאוצה נוספת בשנים הבאות בעקבות צמיחה כלכלית, מעבר לרכישה באונליין והפריחה של ענף ההיי טק.

קבוצת יובלים הוקמה בשנת 2000 על ידי איציק ברוך, והיא פועלת בתחום של ייזום, תכנון והקמה של פרויקטים למגורים, התחדשות עירונית, מסחר ומשרדים ברחבי הארץ. נכון להיום, הקימה ומקימה קבוצת יובלים אלפי יח"ד ומאות אלפי מ"ר משרדים ומסחר בתל-אביב, רעננה, רמת השרון,הוד השרון, נס ציונה, ואשדוד.

קבוצת יוקה פארק, פעילה שנים רבות בתחום הבנייה לתעשייה. החברה בבעלות עו״ד משה אביטן והיזם יואב שחר ופועלת משנת 2006. ברזומה החברה בנייה של פרויקטים רחבי היקף בהם: יוקה פארק מעוין שורק ראשל"צ, יוקה לב עסקים ראשל"צ, יוקה יהלומים אשדוד, יוקה הכשרת היישוב ראשל"צ, יוקה רמלה ויוקה פארק עד הלום אשדוד.

כתיבת תגובה