הממשלה תחזק את בית שמש בתקציב של חצי מיליארד שקל

הממשלה אישרה תכנית חסרת תקדים לפיתוח העיר בית שמש – חצי מיליארד ש"ח לתחבורה, תשתיות, הכשרות תעסוקתיות, תרבות ופנאי | הגידול המואץ באוכלוסייה (כ-50 אלף איש בעשור, גידול של 63%) הוביל לפער ביחס לפיתוח תשתיות תומכות דיור, מוסדות ציבור, תחבורה ציבורית, שירותי רווחה לתושב ועוד

בית שמש | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

הממשלה אישרה היום תכנית רב-שנתית בהיקף של חצי מיליארד ש"ח לפיתוח העיר בית שמש.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "העיר בית שמש היא מקום נפלא עם אנשים מצוינים שמתמודדת עם אתגרים רבים. ביחד עם ההנהגה המקומית בהובלת ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, אנחנו מקדמים תכנית בהיקף חסר תקדים שתשפר את איכות החיים בעיר. מדובר בהרחבת התחבורה הציבורית, בהכשרות תעסוקתיות, בהשקעה בחינוך, ברווחה, בתשתיות ובשורה ארוכה של תחומים נוספים. ראש העיר בלוך פועלת במלוא המרץ למען עתיד טוב יותר לתושבי העיר מאז החלה כהונתה. העשייה ניכרת, וכעת אנו נוביל זאת ביחד".

ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך: "אני מבקשת להודות לראש הממשלה, נפתלי בנט, שמביא החלטה חסרת תקדים לטובת העיר בית שמש ותושביה. שנים דיברו, ממשלת בנט פועלת במעשים ומשנה. סיפורה של בית שמש היא סיפורה של מדינת ישראל. העיר בית שמש בימים אלו עוברת תהליך מואץ של פיתוח כלכלי שמטרתו היא חיזוק איתנות העיר. אני רואה את עבודת העירייה ואת משרדי הממשלה השונים כתמונה משלימה הבונה עוצמתה של עיר. אני שמחה כי ממשלת ישראל רואה ברצון לקדם את פיתוח העיר כיעד משותף יחד עם הנהגת העיר והתושבים".

תגובה אחת ל: "הממשלה תחזק את בית שמש בתקציב של חצי מיליארד שקל"

  1. מה עם צפת?

כתיבת תגובה