לראשונה, מאבטחים במוסדות חינוך יועסקו 12 חודשים בשנה

יושב ראש ההסתדרות, שר האוצר ויושב ראש מרכז השלטון המקומי סיכמו כי אלפי מאבטחי מוסדות החינוך יזכו להעסקה רציפה במשך כל השנה למרות החופש הגדול. ניסנקורן: בטוח שבעבודה משותפת נתגבר על הבירוקרטיה

מאבטח במנוחה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

סיכום בין יושב ראש ההסתדרות אבי ניסנקורן, שר האוצר חה"כ משה כחלון (כולנו) ויושב ראש מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין, נושא בחובו בשורה לכל המאבטחים במוסדות החינוך ברחבי הארץ.

לפי הסיכום, התקבלה החלטה משותפת במסגרתה יתוקן עוול בן שנים לעשרות אלפי מאבטחים במוסדות החינוך ברחבי הארץ, והם יועסקו 12 חודשים בשנה. וכך יזכו להעסקה רציפה תוך סיום הפגיעה בביטחונם התעסוקתי כתוצאה מהחופש הגדול.

יושב ראש ההסתדרות אבי ניסנקורן מסר היום: "לשמחתי יש לי לוחם לצדי, חבר ושותף לדרך, שר האוצר משה כחלון, שבניגוד למה שמקובל לחשוב, לקח את הפרויקט הזה איתי ונלחם יחד לצמצם את תופעת ההעסקה הקבלנית. אנחנו נילחם בביורוקרטיה ונממש את ההסכם במלואו".

עוד אמר ניסנקורן: "אני מבקש להודות באופן אישי לחיים ביבס יושב ראש מרכז השלטון המקומי שיודע לשים את האדם העובד במרכז. אני סמוך ובטוח שבעבודה משותפת נתגבר על הביורוקרטיה ונצליח לדאוג לעובדים ברשויות המקומיות, נשפר את תנאי העסקתם ונחזיר להם את הכבוד ואת הגאווה המגיעים להם על עבודתם החשובה והמסורה כל כך".

3 תגובות ל: "לראשונה, מאבטחים במוסדות חינוך יועסקו 12 חודשים בשנה"

  1. מי צריך לפנות אליי!?הקב"ט או אחרי שלי !??ואם הקב"ט לא יצר איתי קשר!?אני יקבל תשלןם עבןר חודש 8 אוגסט!??

  2. אל תחכה לקב"ט. תתקשר ותוודא שאתה מקבל בספטמבר את משכורת אוגוסט

  3. לא משלמים כלום ולא נותנים עבודה! נותנים למאבטח לעבוד פעמיים בשבוע ומשלמים רק שעות שעבד!

כתיבת תגובה