מובילי ובכירי תעשיית האוכל החרדית – על גג אחד

מעל 150 שפים, טבחים, בעלי קייטרינג וחובבי קולינריה באירוע הראשון מסוגו במגזר החרדי | חובבי אוכל, טבחים, מסעדנים, שפים ובעלי קייטרינגים מובילים נכחו באירוע הקולינרי הראשון מסוגו והניחו את אבן הפינה לעידן של קולינריה עילית כשרה | בין המשתתפים: שף חיים בורנשטיין, שף מירי זורגר, ועוד עשרות מובילי גסטרונומיה כשרה המכירה בערך האיכות ותרבות האוכל העילי

כנס ההשקה של איגוד הקולינריה הכשר | צילומים: עדינה מנליס

איגוד הקולינריה הכשר, מיזם האוכל פורץ הדרך, בהובלתו של השף ישראל דודק, הפגיש אמש (ג) בין עשרות חברי האיגוד ועוד עשרות אורחים מתחום האוכל, המטבח והאוכל – על גג מרכז אחים במרכז בני ברק.

המחזה היה לא שגרתי: חרדים מכל גווני הקשת שהתאחדו סביב קולינריה כשרה בלב בני ברק והוכיחו את מקומה המשמעותי וכוחה הרב של תעשיית האוכל האיכותית וחסרת הפשרות בקרב המגזר החרדי.

הערב כלל תפריט גורמה עשיר, טעימות יין של יקב אלול, הרצאות תוכן מרתקות ומעשירות ולמידה על מקומו של האוכל האיכותי בצלחת של המשפחה החרדית האנינה.

שף ישראל דודק, מייסד איגוד הקולינריה הכשר: "זו הגשמה של חלום. מעולם לא היה דבר כזה שעל גג בטבורו של רחוב רבי עקיבא יישבו עשרות חרדים והנושא שיאחד אותם יהיה אוכל כשר ברמה הגבוהה ביותר. האיגוד מקדם, מסייע ומייעץ לטבחים, שפים וחובבי אוכל, ואנו נמשיך למלא את הייעוד הזה גם בעתיד בעז"ה".

את האירוע הנחה בחן רב אמיתי סבג, מנהל קהילת העסקים ב'מרכז אחים ליזמות ועסקים' בני ברק, ואת דברי הפתיחה השמיע שף חיים בורנשטיין, מחברי ועדת ההיגוי של האיגוד.

לאחר מכן השמיעה דברי ברכה השפית מירי זורגר שפעילותה רבה למען האיגוד – החל מיסודו.

בפסקי הזמן שבין הנאומים התכבדו האורחים בבופה להרכבה עצמית של בשרים ותוספות, סלטים ומטבלים, מבית קייטרינג תפארת, כאשר השולחנות הערוכים והעיצוב הופקד בידי מנגו הפקות. את הקינוח העשיר הגישו אנשי 'גלידה זיסלק'.

במסגרת הרצאות ההעשרה נשמעו הרצאות אורח מחכימות לתועלת הנוכחים. על מנטורינג בענף האוכל – שף מיכאל כ"ץ, ועל הפסיכולוגיה של האוכל – אסף אביר מחבר 'לא ספר בישול'.

במהלך הערב נערכו טעימות יין בהדרכתו המקצועית של אברהם בורשטיין, מנהל הייצור והשיווק של יקב 'כרמי אלול' שליווה את האירוע בהסברים מחכימים, התאמת יין לארוחה ועוד.

את האירוע חתם השף מאיר בראל שהודה נרגשות ליוזמים.

שף חיים בורנשטיין בכנס איגוד הקולינריה הכשר | צילום: עדינה מנליס

מאיגוד הקולינריה הביעו תודה מיוחדת למארחי האירוע – ׳מרכז אחים ליזמות ועסקים׳ בני ברק, שכחלק ממטרתם לעמוד לימין ציבור העובדים החרדי, העמיד לרשות האיגוד את מרפסת הגג שבאוויר הפתוח, על שני מתחמיה – לגברים ולנשים, לקיום האירוע.

שף מאיר בראל בכנס איגוד הקולינריה הכשר | צילום: עדינה מנליס

5 תגובות ל: "מובילי ובכירי תעשיית האוכל החרדית – על גג אחד"

  1. שאפו לשף ישראל דודק שעושה עבודה מדהימה בתחום האוכל הכשר.
    אין אחד שהיה על הגג הזה ולא נעזר איכשהו בשף ישראל.
    תמשיך להצליח.

  2. תרבות יוון

  3. מקסים תרבחו תסעדו
    אבל איזה קשר יש לזה לחרדים
    תפנימו ארוע של לייטים עם שפית שנואמת לגברים אין לזה שום קשר לחרדים

  4. איזה פרעסערס

  5. מסכים ב100% עם יצחק.
    חלק מהחרדיות לדבר ה' זה לא לעשות עסק מהעולם הזה בכלל ובפרט מהאוכל.
    אוכלים כדי לחיות ולא חיים כדי לאכול

כתיבת תגובה