בשורה לנהגים | לאחר 9 חודשים: ירידה של 5 אג' במחיר הדלק

לאחר תשעה חודשים של עליות בזה אחר זה, ירד מחיר הדלק ב-5 אגורות לכל ליטר | השפל היה בחודש מאי אשתקד, אז עמד מחיר כל ליטר בנזין על 4.79 שקלים בלבד. כעת עומד השיא על 6.36, בשלהי שנת 2012 עבור כל ליטר דלק נפרדו הנהגים מ-8.25 שקלים

דלק | צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

לאחר תשעה חודשים בהם מחיר הדלק טיפס ועלה שוב ושוב, המגמה התהפכה, ובלילה שבין שלישי ורביעי יעודכנו מחירי הדלק לנהגים בישראל.

על פי הודעת משרד האנרגיה מחירי הדלק ירדו ב-0.5 אגורות לכל ליטר, והמחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי – כולל מע"מ – לא יעלה על 6.31 שקלים לליטר, כיום המחיר עומד על 6.36. בשירות מלא, יישאר המחיר כמו החודש הקודם, והוא יקר יותר ב-21 אגורות נוספים לכל ליטר.

באילת יעמוד המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי – כולל מע"מ – לא יעלה על 5.39 שקלים לליטר. בשירות מלא, יישאר המחיר כמו החודש הקודם, והוא יקר יותר ב-18 אגורות נוספים לכל ליטר.

כאמור מדובר בבשורה לאחר תשעה חודשים של עליות בזה אחר זה. השפל היה בחודש מאי אשתקד, אז עמד מחיר כל ליטר בנזין על 4.79 שקלים בלבד. כעת עומד השיא על 6.36 זה לא המחיר היקר ביותר ששילמו אזרחי ישראל על כל ליטר דלק, היו זמנים כך הזכירו בדיווח ב'ישראל היום', בשלהי שנת 2012, שעבור כל ליטר דלק נפרדו הנהגים מ-8.25 שקלים.

כתיבת תגובה