דוברת חדשה למשרד התקשורת: מעיין אוחנה עזרא

מעיין אוחנה עזרא מונתה לראש אגף תקשורת, דוברות והסברה במשרד התקשורת • תחליף את ערן בר עוז אשר מסיים לאחר כשנתיים וחצי בתפקיד

טלפון ביתי | צילום: shutterstock

מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, הודיעה היום על מינויה של מעיין אוחנה עזרא, לתפקיד ראש אגף תקשורת דוברות והסברה במשרד התקשורת. אוחנה נבחרה לתפקיד לאחר הליך מכרזי בו התמודדו עשרות מועמדים ותצטרף השבוע להנהלת המשרד.

לאוחנה עזרא (36), ניסיון של למעלה מ- 10 שנים בתחומי האסטרטגיה התקשורתית, הדוברות, ניהול משברים והדיגיטל בקבוצת דבי תקשורת. בשנים האחרונות מעיין שימשה כמנהלת לקוחות בכירה וצברה ניסיון רב בעבודה עם לקוחות מהמגזר הציבורי וארגונים בינלאומיים.

בין היתר, ניהלה את יחסי הציבור של פרויקט תגלית, המשרד לנושאים אסטרטגיים, עמותת צלול, אירועי ה- 70 לישראל תחת משרד התרבות והספורט, ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ועוד.

‏לאוחנה עזרא, תואר ראשון בתקשורת ויחסי ציבור מהמכללה האקדמית ספיר, ובמהלך לימודי התואר שימשה כעוזרת דובר המכללה.

במסגרת תפקידה תוביל את האסטרטגיה התקשורתית של קידום טכנולוגיית דור 5 בישראל, האצת חיבור האינטרנט האולטרה מהיר במרכז ובפריפריה, ביטול הפיצול בין הספק לתשתית, רפורמת השוק הסיטונאי ועוד.

"ועדה משרדית במשרד התקשורת בחרה במעיין אוחנה עזרא כמנהלת אגף התקשורת, דוברות והסברה, מתוך מתמודדים רבים וטובים. אני שמחה על מינויה והצטרפותה של מעיין למשרד התקשורת ואני משוכנת שנסיונה הרב ויכולתיה יסייעו רבות לקידום פעילותו של הציבורית של המשרד" מסרה מנכ"לית משרד התקשורת לירן אבישר בן-חורין.

ערן בר עוז | צילום: גיל קרמר

"אני רוצה להודות לערן בר עוז, דובר המשרד היוצא על תרומתו הרבה להצלחת המשרד בשנתיים וחצי בהן שימש בתפקיד ועל הובלת ההסברה של תהליכים רגולטוריים ותקשורתיים מורכבים בהם: מכרז דור 5, הפרטת דואר ישראל, מיזוגים ורכישות בענף הסלולר, עסקת הוט – אי בי סי, הרפורמה בשידורי הטלוויזיה, מהפכת הסיבים ועוד", הוסיפה אבישר בן-חורין.

כתיבת תגובה