הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק

בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות החברתיות מבית ענקית הטכנולוגיה "פייסבוק". הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים שהיא מציעה ללקוחות | מתפלאים על הנייד שהפסיק לרטוט והפך להיות שקט באופן מחשיד? אתם צודקים, וזה לא אתם, זה פייסבוק

לוגו וואטסאפ

נתקלתם בשעה האחרונה בתקלה ברשת הוואטסאפ שלכם? אתם ממתינים להודעות חשובות או כאלו שפחות? מתפלאים על הנייד שהפסיק לרטוט והפך להיות שקט באופן מחשיד? אתם צודקים, וזה לא אתם, זה פייסבוק.

בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות החברתיות מבית ענקית הטכנולוגיה "פייסבוק". הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים שהיא מציעה ללקוחות.

הניתוק הפתאומי של חשבון הוואטסאפ מבהיר מחד את עוצמת ההשתלטות של הטכנולוגיה על אורח חיינו, עד כדי קושי בניהול חיי היום יום בלעדיו. ומאידך, מחדדת את העוצמה שיש בידי ענקיות הטכנולוגיה, שברצותן או בעת תקלתן מסלול החיים הרגיל מושפע בצורה משמעותית במיוחד.

בנוסף, זו לא הפעם הראשונה שתקלה שכזו מתרחשת, ובכל עת שתקלה כזו עולה לשיח הציבורי מתחזקת הקריאה בקרב רבבות משתמשים לעבור לרשתות תקשורת אמינות ויציבות יותר. זאת לצד הביקורת הרבה על מדיניות הפרטיות של פייסבוק על שלל האפליקציות שברשותה, מדיניות שגורמת אף היא לתזוזת משתמשים לאפליקציות המתחרות. שם, בשעה האחרונה מתקבלים הדיווחים של הגולשים על התקלה, וחלקם אף חוגגים אותה.

2 תגובות ל: "הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק"

  1. התוכנית מתקדמת – זו ההתחלה של קריסתו של הסדר העולמי החדש תחזיקו חזק! אנחנו מתחילים במסע שיהיה לטובתנו

  2. ימות המשיח!!!!!!

כתיבת תגובה