החל מ-2.33 מיליון: צמודי קרקע בק. אתא אושרו לבנייה

חברת שרביב קיבלה היתר בניה למתחם צמודי הקרקע בפרוייקט גבעת אלונים בקריית אתא • העיר שיודעת תנופת בנייה לאחרונה אכלסה מאות משפחות בתקופה האחרונה

גבעת אלונים, צילום רחפן | יח"צ

חברת שרביב הבונה את פרויקט גבעת אלונים בקריית אתא הכולל 622 יח"ד בבניה רוויה וצמודי קרקע, קיבלה היתר בניה למתחם הנוסף של צמודי קרקע דו משפחתיים שייצאו לאחרונה לשיווק. סה"כ משווקים במתחם זה 24 צמודי קרקע בשטח של כ-160 מ"ר על מגרשים גדולים בגדלים של כ-260-340 מ"ר ליח"ד במחיר של החל מ-2.33 מיליון שקל.

לדברי שרה אילין מנהלת השיווק בחברת שרביב, "מתחם צמודי הקרקע החדש זכה להתעניינות רבה הרבה בטרם היציאה לשיווק וקבלת ההיתר. בחודשיים האחרונים קיבלנו פניות רבות של מתעניינים והיתה לנו רשימת המתנה של כ-50 משפחות, שעם היציאה לשיווק הגיעו למשרד המכירות לקבל את כל הפרטים הרלוונטיים. חלק גדול מהמתעניינים הינם תושבי השכונה שרכשו דירות בנות 4 ו-5 חדרים בתחילת הפרויקט וכיום מעוניינים לשדרג לצמוד קרקע".

השכונה נמצאת בתנופת בניה מואצת, עם למעלה מ-300 משפחות שכבר מתגוררות בה. בפרויקט היצע מגוון במיוחד של דירות בנות 4, 5 ו-6 חדרים בבנייני בוטיק בני 6 קומות, בניינים בני 10 קומות, מגדלים בני 18 קומות וכמות גדולה של בתים צמודי קרקע.

פרויקט גבעת אלונים, הכולל 622 יח"ד בבניה רוויה, בנייני בוטיק וצמודי קרקע, נבנה כשכונת מגורים בעלת אופי כפרי, עם שטחים ירוקים רחבי ידיים, שבילי אופניים, גן משחקים לילדים, רחובות מרוצפי אבן ומערכת כבישים בטוחה. גבעת אלונים ממוקמת מצפון לשכונת גבעת טל, מצפון-מערב למחלף סומך וכ-10 דקות נסיעה מהקריון. השכונה תיהנה מנגישות גבוהה לצירי תנועה, בדגש על יציאה נוחה לכביש 6 וכן מקו רכבת שעתיד לעבור בסמוך לשכונה. השכונה תוכננה מתוך תפיסה מודרנית של התחשבות בסביבה הירוקה המקיפה אותה.

תגובה אחת ל: "החל מ-2.33 מיליון: צמודי קרקע בק. אתא אושרו לבנייה"

  1. כן יירבו פרוייקטים מהסוג הזה!!!פרוייקטים שמאפשרים בין היתר גם לזוגות צעירים לרכוש דירה בכבוד.. באיזור שלי בונה במחירים הוגנים מאוד גם היזם אלדד פרי.. זה יוזמה ממש מבורכת של היזמים בעניי..

כתיבת תגובה