הטבת הקורונה נגמרה: זה הזמן לבדוק את חשבון הטלפון

עם הסרת מגבלות הקורונה, וחזרת המשק ומערכת החינוך לשגרה מלאה, בסוף חודש יוני יסתיים תוקף ההחלטה בעניין שימושים חריגים בדקות שיחה בטלפון הביתי • משרד התקשורת ממליץ: בחנו את החבילות שלכם בחברות התקשורת אם אכן הן עדיין מתאימות לצרכיכם

טלפון ביתי | צילום: shutterstock

אם הקורונה לא עושה את דרכה בווריאנטים שונים ומשונים בחזרה לישראל – ועושה רושם שהיא לא ממש מתחשבת בנו – ההודעה של משרד התקשורת מסמלת יותר מכל את סיומה של התקופה. עזבו אתכם מחל"ת, אבטלה ועוד מרעין בישין: העיקר שלא נוציא כסף מיותר מהכיס. אז שימו לב שהילדים לא הפכו למכורים לשיחות למוקדי מידע שונים בטלפון, ולא מוציאים יותר מדי שיחות מהטלפון הביתי – כי התכניות שאפשרו חריגות, מסתיימות סופית בסוף חודש יוני, בעוד פחות מעשרה ימים.

כזכור, בתקופת התמודדות מדינת ישראל עם התפשטות נגיף הקורונה, שכלל בין היתר צמצום והגבלות של פעילות המשק, מעבר ללימודים מרחוק, והגבלות התנועה במרחב הציבורי, חל גידול משמעותי בשימוש בדקות שיחה בטלפון הביתי שהביא לעליה משמעותית בהיקף התשלומים של המנויים. בתקופה זו, החליט משרד התקשורת לקבוע הסדרי תשלומים חריגים מיוחדים, שמטרתם היתה למנוע חיוב גבוה למנויים בחשבונות הטלפון הביתי.

לאחרונה, עם חזרת המשק לפעילות מלאה, הסרת המגבלות, וחזרת מערכת החינוך לשגרה מלאה, כאמור החל מסוף חודש יוני יבוטל הסדר זה, ויוחזרו תעריפי השיחה הרגילים, בהתאם לחבילת הדקות אליה הצטרף המנוי לפני הסדר החריגה שנקבע בתקופת הקורונה. ללקוחות חברת בזק, ההסדר יסתיים בסוף יולי 2021.

משרד התקשורת ממליץ לציבור לבחון את החבילות אותן רכש בעבר מחברות התקשורת ולוודא שאכן החבילות מותאמות לצרכיהם השונים.

 

כתיבת תגובה