טוסו ב-LATAM: דרום אמריקה ב-735 דולר

ברזיל וצ'ילה מתקרבות לישראל: קו חדש מישראל לדרום אמריקה של חברת LATAM מציע טיסות הלו"ש החל מ-735 דולר בלבד • 3 טיסות שבועיות ייצאו מישראל לצ'ילה עם עצירת ביניים בברזיל

מטוס של 'לאטאם' | צילום: יח"צ

קו חדש מישראל לדרום אמריקה של חברת LATAM (לאטאם) יפעל החל מחודש דצמבר הקרוב, 3 פעמים בשבוע מנתב"ג אל סנטיאגו בירת צ'ילה, במחיר תקדימי, החל מ-735 דולר בלבד לכרטיס הלוך ושוב. עם זאת, בתקופות תיירותיות מלאות, המחירים המינימליים יעלו בהתאם לפי הביקוש.

הטיסה תכלול עצירת ביניים בסאו פאולו – ברזיל, וללא הוזלה לנוסעים עד ברזיל בלבד. מיעדי הנחיתה יוכלו הנוסעים לבחור טיסות המשך בתשלום נוסף ל-12 יעדים נוספים שהחברה מבצעת בהן קווים במדינות דרום אמריקה.

הקו החדש יושק ב-13 בדצמבר, והטיסה מישראל עד לצ'ילה כולל זמן ההמתנה, תארך כ-19 שעות.

בחזור, הטיסה תארך שעתיים פחות. עד לברזיל, בהלוך הטיסה תארך כ-15 שעות, ובחזור משם, 13 שעות בלבד.

שלש הטיסות השבועיות ייצאו מישראל בימים ראשון, שלישי וחמישי מטרמינל 3.

לעת עתה, LATAM  תהיה חברת התעופה היחידה שתפעיל טיסות ישירות בין ישראל לדרום אמריקה. החברה הדרום אמריקנית תקבל מענק ממשרד התיירות בסך של 750 אלף אירו לשנה הראשונה של הפעלת הקו – כאשר השר יריב לוין מעודד ומדרבן את פתיחת הקו.

גם בלשכת התיירות הנכנסת של ישראל בירכו על המהלך וציינו כי תיירות מדרום אמריקה הפכה נפוצה בתקופה האחרונה ונחיצות הקו תוסיף אפשרויות גישה ישירה לישראל, דבר שיעלה את הכנסות ענף תיירות הפנים.

החברה תפעיל את הקו במטוסי בואינג 787 דרימליינר חדישים. יצוין, כי החברה זכתה לאחרונה בחמישה כוכבים על נוחות הטיסה.

כתיבת תגובה