טלטלה: קבוצת משקיעים רכשה 33% ממניות 'קו עיתונות'

העסקה שעוררה סערה בענף התקשורת החרדי. אריאל קוניק ימשיך בתפקידו כמנכ"ל הרשת ואילו חיים כהן מונה כיו"ר הדירקטוריון ■ הנעלם הגדול: האם אריה דרעי, שכהן נחשב למקורבו ואיש סודו הוא זה שמושך מאחורי הקלעים?

חינמון חרדי. אילוסטרציה. צילום: נתי שוחט. פלאש 90

שותפים חדשים ברשת קו עיתונות דתית: חיים כהן, איש אמונו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל (וכותב טור שבועי ב'כל ישראל), גיבש קבוצת משקיעים שרכשה 33% ממניות הרשת לפי שווי של 22 מיליון שקל – ובכך הכניס הבעלים אריאל קוניק שותף נוסף לרשת.

לפי ההסכם, אריאל קוניק ימשיך בתפקידו כמנכ"ל הרשת ואילו חיים כהן מונה כיו"ר הדירקטוריון. האם אריה דרעי, שכהן נחשב למקורבו ואיש סודו הוא זה שמושך מאחורי הקלעים בעסקה זו? גורמים בענף התקשורת טוענים כי ידיו של שר חרדי אחר בחשו בעסקה. כך או כך, רק ימים יגידו למי היה אינטרס בעסקה ומדוע.

הרשת הוקמה בתחילת שנות ה-90 על ידי אריאל קוניק, ובמשך השנים נפתחו על ידיה מקומונים חדשים או הצטרפו אליה שבועונים קיימים (כגון "קשר עסקי" שיצא לאור בפתח תקווה ונטמע ברשת).

לפי סקרי TGI מובילים מקומוני הרשת באחוזי החשיפה בסופי שבוע בקרב הציבור החרדי בישראל, אולם שיעור הקוראים יורד בהתמדה לטובת החינמון של יתד נאמן ביום שלישי.

עיתוני הרשת מופצים מדי שבוע (בימים רביעי, חמישי או שישי) או חודש (3 מקומונים) בריכוזים חרדיים ודתיים וכוללים חדשות מקומיות וארציות, בעיקר כאלו הקשורות לקהל היעד. רוב העורכים והכותבים ברשת הם חרדים.

בשנת 2014 החלה הרשת להפיץ בסופי שבוע גם חינמון ארצי בשם "כל ישראל", שבחצי שנה האחרונה החל להימכר תמורת 5 שקלים בשבוע. כמו כן הקימה הרשת אתר חדשות בשם "כל הזמן".

כתיבת תגובה