לראשונה בישראל: קנאביס ופטריות יפותחו כתוספי תזונה

לראשונה בעולם חברה ישראלית תפתח תוספי תזונה מבוססי קנאביס ופטריות | תיקון עולם-קנביט חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת תוספי התזונה המובילה קבוצת אמברוזיה – סופהרב | השתיים יחלו בפיילוט משותף במפעל "תיקון עולם"  למחקר, פיתוח, ייצור ושיווק תוספי תזונה מבוססי קנאביס ופטריות אשר מיועדים לשיווק בשוק הישראלי ובשוק האירופאי הצומח בתחום | תיקון עולם-קנביט גם מתכוונת להקצות לאמברוזיה סופהרב 4.98% מאחזקת המניות בהקצאה פרטית מהותית בתמורה לכ-12 מיליון ₪ לפי מחיר מניה של 5.26 ₪

אבינועם ספיר מנכ"ל תיקון עולם קנביט | צילום: ראובן קפוצינסקי

תיקון עולם-קנביט וחברת תוספי התזונה המובילה אמברוזיה – סופהרב, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה בלעדי לפיתוח, ייצור ושיווק סדרת מוצרים יחודיים שישלבו רכיבי קנאביס עם רכיבי פטריות בשוק תוספי התזונה. אמברוזה סופהרב הינה יצרנית תוספי התזונה הגדולה בישראל העוסקת בין היתר בייצור תוספי תזונה והינה המשווקת של תוספי התזונה "סולגאר" בישראל.

במסגרת ההסכם שיתוף הפעולה יתחיל כפיילוט כאשר צוותי המחקר והפיתוח של הצדדים יפעלו במשותף לפיתוח המוצרים לרבות, שילוב רכיבי תוספי תזונה נוספים כגון ויטמינים, מינרלים חומצות אמינו וצמחים.

עם חתימת ההסכם, יגישו החברות פנייה ליק"ר על מנת לאשר את פעילות המחקר והניסוי בישראל.

שוק הפטריות, אשר צמח במזרח הרחוק, הגיע בשנים האחרונות גם לארה"ב ולאירופה. מדובר בשוק בהתפתחות מואצת ומוערך במאות מיליוני דולרים. בתיקון עולם קנביט מכוונים כעת לייצוא לשוק האירופאי וכשהרגולציה תאפשר, גם לשוק הישראלי.

אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם קנביט: "אנחנו רואים את הכוח המשולב בין הידע המחקרי ויכולות המיצוי הקיימים אצלנו, לבין יכולות הפיתוח הייצור וההובלה של סופהרב בשוק תוספי התזונה בישראל  ובעולם כסינרגיה מושלמת. מדובר בשוק בעל פוטנציאל מכירה אדיר שכן, נוכחנו לראות ששוק הפטריות משגשג במזרח ובצמיחה בארה"ב. הידע המחקרי שלנו בתחום הקנאביס הרפואי מביא ערך מוסף, ביצירת מוצר חדשני עם בשורה אמיתית למטופלים בעולם. אנו שמחים על החלטת אמברוזיה סופהרב להשקיע בחברה ומודים על האמון בדרך והחלטתם להשקיע השקעה אסטרטגית זו".

איתן מרקוביץ מנכ"ל ובעלים של קבוצת "אמברוזיה סופהרב": "החיבור האסטרטגי של קבוצת אמברוזיה סופהרב עם תיקון עולם קנביט הינו פורץ דרך ויצוק את הערכים המוספים, המקצועיות והניסיון  שצברנו במשך 35 שנות פעילות לתוך עולמות חדשים של תוספי תזונה מבוססי קנאביס שיביאו בשורה חדשה לצרכנים בארץ ובעולם".

כתיבת תגובה