מתמחים בראיית חשבון? המשיכו לעבוד מהבית

הוארכה בשלושה חודשים התקופה בה ניתן לבצע את ההתמחות בראיית חשבון מהבית – כך החליטה מועצת רואי החשבון במשרד המשפטים

רואי חשבון | צילום: Maksim Kabakou, shutterstock

מועצת רואי החשבון במשרד המשפטים החליטה להאריך את התקופה שבה המתמחים בראיית חשבון יהיו רשאים לבצע את ההתמחות במקצוע מביתם, או מאתר אחר שאינו משרדו של רואה החשבון המאמן אותם. החלטת המועצה התקבלה על מנת לתת מענה למצוקת המתמחים בראיית חשבון, אשר מתקשים בהגעה למקום עבודתם עקב משבר הקורונה ולנוכח הנחיות משרד הבריאות, ומתוך רצון לשמור על רף ההכשרה הנדרש במסגרת ההתמחות בראיית חשבון מחד, תוך שמירה על בריאות הציבור מאידך. ההחלטה התקבלה בישיבת המועצה שהתקיימה ביום ה' האחרון (31.12.2020).

בהתאם להחלטת המועצה, תקופת ההתמחות מהבית תוארך בשלושה חודשים נוספים, עד ליום 31.3.21, או עד למועד אחר שתקבע המועצה בהמשך הדברים בהתאם להתפתחויות בנושא משבר הקורונה וההנחיות באותה עת.

המועצה מבקשת להבהיר כי מעבר להתמחות מהבית במועדים אלו אינו טעון דיווח למועצת רואי חשבון מצד המאמן או המתמחה, אך כפוך למערך הביקורת על ההתמחות מטעם המועצה ומחויב בכל דרישות ההתמחות לפי החוק. צעד זה מתווסף לסדרת פעולות אותן נקטו משרד המשפטים ומועצת רואי חשבון בשנה החולפת לשם מתן הקלות לציבור המתמחים בראיית החשבון עקב משבר הקורונה והשלכותיו, כפי שאלו מתפרסמות באתר המועצה.

כתיבת תגובה