עלייה בביקוש למזגני אלקטרה בכשרות בד"ץ לקראת החגים

אלקטרה שולחן שבת

מזג האוויר בתקופת החגים מתעתע באופן קבוע. האם יהיה נעים? חם מאוד או קר? אך בכל הנוגע להתארגנות לקראת ראש השנה ובעיקר ליום כיפור – איש אינו מוכן לקחת אחריות. במשפחות אנ"ש נערכים מראש, וערב חג הופך למיני ערב פסח הכולל חידוש הבית ורכישות מוצרים הכרחיים כשהדגש הוא מוצרי חשמל ומזגנים.

בעלי חנויות למכשירי חשמל מדווחים על עלייה בביקוש למזגני 'אלקטרה' הכשרים למהדרין ע"י בד"ץ מהדרין בראשות הרה"ג אברהם רובין שליט"א ובאישור מכון מדעי טכנולוגי להלכה בראשות הרה"ג לוי יצחק הלפרין שליט"א.

אלקטרה הינה החברה היחידה בישראל עם פיקוד שבת מובנה במזגן כולל כשרות בד"צ למהדרין הרה"ג אברהם רובין שליט"א

ענקית המיזוג 'אלקטרה' שצועדת עם המגזר החרדי לאורך עשרות שנים מבלי להתפשר על הטוב ביותר, מציעה מזגן מהפכני שיעזור לכם לישון בשקט, ולא רק בגלל הקור הנעים בבית. אלקטרה פלטינום AAA, המזגן השקט, העוצמתי והחסכוני ביותר: שקל אחד ללילה של הדלקת מזגן.

מזגן אלקטרה פלטינוםAAA  בעל מערכת להשבחת אוויר, בעל פיזור אוויר אופטימאלי בחדר לקירור אחיד, פעילות שקטה, וכמובן זוכה לאמינות של חברת 'אלקטרה' במשך יותר מ-70 שנה, עם שירות ואחריות ללא פשרות.

את החגים שלכם תחגגו השנה ברוגע ובשלווה. עם מזגני 'אלקטרה' אתם חוסכים בעלויות, מקבלים קירור אחיד לכל הבית, רגועים עם בני המשפחה ועם האורחים, ובעיקר מוגנים מפני חשש חילול שבת וחג.

כתיבת תגובה